اخبار1391/10/26
تاريخ : سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, | 12:59 | نویسنده : popkids

 علي پروين در گفت‌و گو با فارس در خصوص شرايط پرسپوليس و بازي مقابل صباي قم اظهارداشت: خوشبختانه در بازي با صبا هم پرسپوليسي‌ها خوب ظاهر شدند و با خلق موقعيت‌هاي زياد، فقط در ضربه نهايي دچار مشکلاتي شدند اما به عقيده من، پرسپوليس شايسته پيروزي بر صبا بود.

وي افزود: البته زمين قم هم خوب نبود و اگر مسئولان صبا اين زمين را درست کنند به نفع تيم خودشان است چون آنها هم بازيکنان بسيار خوب و خلاقي دارند.

وي ادامه داد: پرسپوليس در ساختار دفاعي و هجومي به بلوغ تاکتيکي لازم رسيده، البته در ديدار مقابل صبا مي‌شد حداقل دو گل بزنيم اما نشد، مهاجمان پرسپوليس بايد بيشتر تلاش کنند تا در ديدار مقابل داماش که ديدار قبل از دربي است ناکامي‌ خود در ديدار با صبا را جبران کرده و پاي‌شان به گلزني باز شود، چون بالاخره نتيجه گرفتن در اين بازي روحيه بچه‌ها را چند برابر مي‌کند.

پروين در خصوص دربي 75 که قرار است 6 بهمن برگزار شود نيز گفت: فعلاً زود است درباره اين دربي حرف بزنم و بايد ببينيم بازي‌ها اين هفته چه مي‌شود تا هفته ديگر نظرم را خواهم گفت. خداوکيلي امير قلعه‌نويي هم تيم خوبي دارد.

رئيس کميته فني قرمزپوشان همچنين درباره صحبت‌هايي که درباره دربي سال 1378 مطرح مي‌شود، تصريح کرد: حرف‌هاي زيادي از گذشته و درمورد دربي سال 78 شنيدم، دوست ندارم به آن زمان برگردم که بگويم چرا 9 نفره شديم، اما مردم بدانند در دربي بزن و نزن نداريم حالا تيمي مي‌خواهد 9 نفره باشد 8 نفره يا 11 نفره، هر دو تيم دوست دارند پيروز زمين باشند و بعيد مي‌دانم کسي به کسي رحم کند.

وي افزود: يادم است حدود 10-15 سال نتايج دربي مساوي مي‌شد، همه مي‌گفتند تباني در ميان است و از اين و آن طرف سفارش مي‌کنند که به خاطر سازمان تربيت بدني، فوتبال و مملکت، بازي مساوي شود که اصلاً اينطوري نبود. ما که اينهمه در پرسپوليس بوديم سفارش و از اين حرف و حديث‌ها براي دربي نشنيديم و هميشه هم براي برد به ميدان رفتيم، حالا آنهايي که شنيده‌اند ما بي خبريم.

پروين در مورد شعار عليه فتح‌الله زاده و رويانيان توسط هواداران استقلال و پرسپوليس نيز گفت: ده بار گفته‌ام و صدبار ديگر مي‌گويم اگر استقلال و پرسپوليس قدرتمند و قوي باشند تيم ملي ما موفق است، فحش دادن هواداران به مديرعاملاني که براي يک قران تلاش مي‌کنند و به آب و آتش مي‌زنند که تيم‌شان در آرامش باشد توسط هواداران دو تيم درست نيست، هواداران استقلال و پرسپوليس بدانند اين کارها باعث مي‌شود دودش به چشم خودشان برود.

وي افزود: درست است فتح‌الله زاده و رويانيان برخي اوقات در رسانه‌ها صحبتي مي‌کنند اما اگر دو روز در اتاق اين عزيزان بنشينيد مي‌بينيد که با چه سختي‌هايي دست و پنجه نرم مي‌کنند تا تيم‌شان نتيجه بگيرد، من چندين بار که با رويانيان ديدار کردم و با من درددل کرده متوجه شدم که با چه دردسري دنبال اين است که پرسپوليس در آرامش باشد. هواداران بايد به آنها روحيه بدهند.

وي افزود: ما بايد کاري کنيم که پدر 50 ساله دست بچه 9 ساله خود را بگيرد و به ورزشگاه بياورد و مجبور نشود به بچه خود بگويد بابا جان فوتبال خوب نيست! پس هواداران استقلال و پرسپوليس به گوش باشند و انشاالله ديگر شاهد اين اتفاقات نباشيم.

پروين ادامه داد: يادم هست در دوران ما پرسپوليس و استقلال خيلي با هم کري داشتند اما در بازي‌هاي آسيايي استقلالي‌ها، پرسپوليس را تشويق مي‌کردند و پرسپوليسي‌ها استقلال را، حالا هم بايد همينطور باشد و ديگر شاهد بي احترامي به مديران و مسئولان دو باشگاه در ورزشگاه‌ها نباشيم، بطور مثال شما مردم دورود را نگاه کنيد همه مي‌گفتند اتفاق بدي مي‌افتد که در دورود بازي برگزار شود اما الان همه لذت مي‌برند که مردم دورود و شخصيت بالاي آنها را مي‌بينند، درود بر شرف همه دورودي ها، حرکاتي از آنها ديدم که در زندگي فوتبالي من کم نظير بود، بايد دست و پاي دورودي ها را طلا گرفت، محمد براي من هميشه تعريف مي‌کند و من هم لذت مي‌برم، بايد دعا کنيم خدا هواداراني مثل دورودي‌ها را در اين فوتبال بيشتر کند.

پروين در پاسخ به سوالي که چرا برخي از شاگردان شما عليه‌تان صحبت مي‌کنند اما جوابي نمي‌دهيد ،گفت: اين چه حرفي است که مي‌زنيد، در فوتبال بايد حرمت‌ها حفظ شود حالا اگر حرفي هم مي‌زنند قرار نيست من براي هر چيزي جواب بدهم، اينها شاگردان و بچه‌هاي من هستند، براي همه‌آنها آرزوي سلامتي و موفقيت دارم.

پروين در خصوص جلسه روز گذشته‌اش با رويانيان نيز گفت: رويانيان برنامه‌هاي بسيار خوب و عجيبي براي پرسپوليس دارد، راستش را بخواهيد برنامه‌هاي او من را شوکه کرد، اميدوارم که پرسپوليس آنقدر خوب نتيجه بگيرد که سردار هم بتواند برنامه‌هايش را پياده کند. او و همکارانش براي تبديل شدن پرسپوليس به باشگاه زحمات زيادي کشيدند.، در جلسه شب گذشته درباره خيلي چيزها حرف زديم و بايد اعلام کنم که با توجه به نتايج خوب يحيي و صبوري او، همه به آينده پرسپوليس اميدواريم. قلباً دوست دارم يحيي که لياقتش را دارد، امسال يک جام براي پرسپوليس بگيرد و اين تيم را آسيايي کند. البته کار سخت است، بايد فشارها را از روي او برداريم و همه‌ هواداران مثل شير پشت‌سر او باشند.
 


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: