اخبار1391/10/26
تاريخ : سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, | 12:48 | نویسنده : popkids

 امير قلعه نويي در حاشيه مراسم آيين تجليل از نخبگان و تلاشگران سازمان بهزيستي در جمع خبرنگاران درباره بازي استقلال و مس کرمان گفت: بازي سختي بود، بازي هاي برگشت حکم فينال را دارد معتقدم اين تيم قدرتمند بازي کرد. بسياري از تيم‌ها مقابل استقلال و پرسپوليس با انگيزه بازي مي‌کنند.

سرمربي تيم استقلال در پاسخ به سوال فارس مبني بر اينکه هنگام بازي مجيدي به نظر مي‌رسيد جو بازي احساسي شده است اظهار داشت: مردم مجيدي را دوست دارند و من هم اين مسئله را قبول دارم.

قلعه‌نويي درباره استعفاي رويانيان اظهار داشت: پيامک آن را ديدم رويانيان در زمان مديريتش چه در فوتبال و چه در جاي ديگر زحمت کشيده است. ما بايد آدم‌هاي اهل فن را بياوريم که بسياري به اين حرف من معترض هستند. رويانيان زحمت کشيده و حالا که رفته از او تشکر مي‌کنم. وي يکي از بهترين مديران پرسپوليس بود.

وي در پايان درباره اين مراسم گفت: جلسه خوب و معنوي بود که کار ارزشي انجام شد. آرزوي قلبي من اين است که يک ايراني نيازمند نداشته باشيم.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: