اخبار 1391/10/26
تاريخ : سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, | 1:46 | نویسنده : popkids

 پرسپوليس قبل از انتخابات خصوصي مي‌شود!

90: مدير عامل باشگاه پرسپوليس با اعلام اين که بخش قابل توجهي از سهام باشگاه پرسپوليس به شرکت پيشکسوتان وهواداران واگذار خواهد شد، به خبرنگاران گفت: براي واگذاري سهام باشگاه پرسپوليس به بخش خصوصي، اقدامات بسيار زيادي طي يک سال اخير در باشگاه انجام شده است. 
با توجه به تاکيد رئيس‌جمهور محترم مبني بر واگذاري سهام باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال به بخش‌هاي خصوصي سعي فراوان کرديم مقدمات اين واگذاري را فراهم کنيم و در هفته جاري به نتايج بسيار خوبي دست پيدا کرديم.
پيش بيني بنده اين است که چنين اتفاقي تا پايان ارديبهشت ماه سال آينده عملياتي و اجرايي شود اما نگران پروسه و پيچ و خم‌هاي اداري هستم و اميدوارم با توجه به تاکيد رياست جمهوري بتوانيم در پيچ و خم‌هاي اداري گرفتار نشده و با سرعت عمل بيشتري اين اتفاق که از مدت‌ها پيش در دستور کار قرار گرفته، اجرايي شود. رويانيان درباره شرکت پيشکسوتان پرسپوليس گفت: از سه ماه پيش تا به امروز و با پيگيري‌هاي مستمر معاونين باشگاه پرونده پيشکسوتان پرسپوليس در باشگاه تشکيل شده، اقدامات لازم براي ثبت شرکت پيشکسوتان انجام شده و ترجيح مي‌دهم اتفاقات مثبت و بي‌سابقه‌اي که در اين شرکت براي پيشکسوتان انجام شده از طريق هيئت مديره اين شرکت به رسانه‌ها اعلام شود.

پشت پرده انتقال ايمون زايد به آلومينيوم
90: مسئولان باشگاه پرسپوليس پس از اينکه ايمون زايد مهاجم اين تيم درخواست کرد به دليل مشکل خانوادگي قصد ترک ايران را دارد با او در چند جلسه به توافق مالي رسيدند تا اين بازيکن از پرسپوليس جدا شود اما در تفاهمنامه‌اي که بين پرسپوليس و زايد امضا شد چند شرط نيز براي مهاجم سابق سرخپوشان گذاشته شد که يکي از آنها اين بود که زايد حق ندارد بدون رضايت پرسپوليس در هيچ تيم ايراني حضور يابد و قراردادش را بدون اطلاع پرسپوليسي‌ها ببندد. از همين رو مسئولان باشگاه آلومينيوم هرمزگان پس از اينکه قصد جذب زايد را داشتند در نامه و جلسه‌اي با مسئولان باشگاه پرسپوليس شرکت کردند و مجوز رسمي انتقال زايد به آلومينيوم را گرفتند.
پرسپوليسي‌ها که کمي به دليل خلف وعده زايد ناراحت هستند، ديداري را با مدير برنامه‌هاي رسمي اين بازيکن داشتند تا ببينند چه اتفاقي افتاده که اين بازيکن پس از جواب منفي اماراتي‌ها به ايران آمده‌است.
آن‌ها متوجه شدند زايد حتي مشکلاتي با مدير برنامه‌هاي خود دارد و به همين دليل يک فيزيوتراپ سابق پرسپوليس کارهاي انتقال او به آلومينيوم هرمزگان را انجام داده است.


عزيزيان: نيلسون خيلي حرفه‌اي و سرپنجه است!
90: سعيد عزيزيان که تا پيش از انتخابش به عنوان مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس يکي از منتقدان اصلي نيلسون بود، پس از اولين حضورش در تمرين پرسپوليس گفت: خوشبختانه نيلسون خيلي سرپنجه و آماده است ضمن اينکه محمدي و عابدزاده هم جوان‌هاي خوب و باانگيزه‌اي هستند که آينده بسيار خوبي دارند. 
او در ادامه در خصوص وضعيت امير عابدزاده گفت: به هر حال شرايط بازي مشخص مي‌کند که از کدام دروازه‌بان استفاده کنيم اما فکر ما اين است که هميشه از بهترين دروازه‌بان در ترکيب اصلي استفاده کنيم. فعلا نيلسون دروازه‌بان اول ماست و دو دروازه‌بان ديگر ما بايد کار کنند تا به شرايط ايده‌آل برسند که هر گاه خواستيم از آن‌ها استفاده کنيم آمادگي لازم را داشته باشند. 
عزيزيان در ادامه و در پاسخ به اين سئوال که با توجه به فشردگي بازي‌هاي ليگ برتر و جام حذفي نگران نيست که نيلسون فشار زيادي را متحمل شود، گفت: نيلسون يک دروازه‌بان حرفه‌اي است که حرفه‌اي فکر و زندگي مي‌کند. خودم هم با او صحبت کرده‌ام که هر‌گاه احساس خستگي کرد بگويد تا به او استراحت بدهم. مطمئن باشيد که نيلسون حرفه‌اي است و خودش خيلي حواسش به اين مسئله جمع است.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: