اخبار1391/10/25
تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, | 16:17 | نویسنده : popkids

او مي‌گويد پرسپوليس مي‌تواند در آينده نزديک نتايج نه چندان خوبي که در نيم فصل اول گرفته را جبران کند. او از گل‌محمدي حمايت مي‌کند و معتقد است که پرسپوليس بايد به اين مربي زمان بدهد تا بتواند تفکراتش را در تيم پياده کند. محمدخاني در مورد شرايط پرسپوليس و مسائل مختلف به سوالات خبرآنلاين پاسخ مي‌دهد.

آقاي محمدخاني، بازي‌هاي پرسپوليس را مي‌بينيد؟

بله مي‌بينم.

خيلي‌ها معتقدند گل‌محمدي تا حدودي پرسپوليس را تکان داده است. نظر شما چيست؟

تيم بهتر شده و نشان مي‌دهد که کادرفني خوب جواب داده است. بازيکنان و مربيان زحمت خود را مي‌کشند و ان‌شاءالله پرسپوليس به جايگاه واقعي‌اش برسد و به بالاي جدول بيايد. خوشبختانه يحيي تا حالا خوب نتيجه گرفته است.

راستي از يحيي چقدر شناخت داريد؟

يحيي پسر افتاده و سر به زيري است که دنبال حاشيه نيست. او حتي زماني که بازي مي‌کرد خيلي آرام و با اخلاق بود و خيلي کم صحبت مي‌کرد. يحيي اصلا دنبال حاشيه نبود و الان هم دنبال جنجال نيست.

فکر مي‌کنيد او توانايي و کاريزماي سرمربيگري در پرسپوليس را دارد؟‍

به هر حال گل‌محمدي سال‌ها در پرسپوليس و تيم ملي بازي کرده و با شخصيت و تحصيلکرده است. بالاخره گل‌محمدي بايد مربيگري در يک تيم بزرگ را از يک جا شروع مي‌کرد و حالا اين فرصت به او داده شده است. از طرفي يحيي در تيم‌هاي ديگر تجربه مربيگري داشته و حالا بايد لياقت خودش را نشان دهد.

خيلي‌ها معتقدند پرسپوليس بايد دو، سه سال به گل‌محمدي فرصت بدهد، نظر شما چيست؟

معمولا الان فوتبال ما بيشتر نتيجه‌گرا است و مديران هم دنبال نتيجه هستند به همين دليل زود مربي عوض مي‌کنند. با اين حال همانطور که گفتم اميدوارم گل‌محمدي لياقت خودش را نشان دهد.

شما مديريت رويانيان را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟

چند بار از نزديک با او برخورد داشتم و فکر مي‌کنم از لحاظ مديريتي قوي است. الان او هر کاري براي موفقيت پرسپوليس انجام مي‌دهد و همه چيز را در اختيار کادرفني و بازيکنان قرار داده است.

پرسپوليس اين روزها جدا از بازي با صبا خيلي راحت گل مي‌زند. در اين مورد صحبت مي‌کنيد؟

بله همين‌طور است. پرسپوليس قبلا خيلي سخت گل مي‌زد و راحت گل مي‌خورد ولي حالا شرايط بهتر شده است. اضافه شدن رضا حقيقي هم شرايط را در خط مياني بهتر کرده و پرسپوليس در کارهاي تدافعي هم وضعيت بهتري دارد.

راستي چرا کريم انصاري‌فرد به تازگي موقعيت‌هاي زيادي را از دست مي‌دهد؟

کريم در بازي با نفت خيلي تلاش کرد و اتفاقا افسوس خورد که چرا نتوانست گل بزند. او فقط بايد دقت و اعتماد به نفس بيشتري داشته باشد و روي ضربات آخر تمرين کند. اعتماد به نفس انصاري‌فرد نسبت به گذشته بيشتر شده و شرايط خوبي دارد.

در مورد حاشيه‌هاي اخير که براي گل‌محمدي از طرف پيشکسوتان پرسپوليس درست شد چه صحبتي داريد؟

زياد دوست ندارم در مورد مسائل حاشيه‌اي حرف بزنم و حالا همه بايد از گل‌محمدي حمايت کنند. به هر حال او سال‌ها در پرسپوليس و تيم ملي زحمت کشيده است.

به نظر شما امسال چه تيمي قهرمان مي‌شود؟

تمام تيم‌هاي بالاي جدول شانس دارند ولي استقلال و سپاهان مدعيان اصلي هستند. البته من معتقدم با توجه به شرايط جدول شانس استقلال بيشتر است و بايد گفت مدعي اول قهرماني است. البته تا الان اينطور است و بايد ديد در آينده چه اتفاقاتي رخ خواهد داد.

راستي توپ طلا به مسي رسيد. در اين مورد چه صحبتي داريد؟

من از قبل مي‌دانستم که مسي دوباره انتخاب مي‌شود. او بازيکن فوق‌العاده‌اي است و جدا از مسائل فوتبالي يک انسان واقعي است. او در کارهاي خير هميشه شرکت مي‌کند و به همين دليل خدا کمکش مي‌کند. مسي يک زندگي بي‌حاشيه و بدون جنجال دارد و با ادامه اين روند در سال‌هاي آينده هم مي‌تواند دوباره توپ طلا را ببرد. او حتي مي‌تواند بهترين فوتباليست تاريخ لقب بگيرد و اين شانس را دارد.

همچنان قصد بازگشت به فوتبال را نداريد؟

راستش را بخواهيد دوست دارم برگردم ولي نمي‌دانم قسمت چگونه خواهد شد.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: