اخبار1391/10/25
تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, | 16:16 | نویسنده : popkids

هر چند پرسپوليس در رده دوازدهم قرار دارد ولي حسيني معتقد است که اين تيم از لحاظ فني پيشرفت کرده و در هفته هاي آينده به رده هاي بالاي جدول صعود خواهد کرد. سيد جلال در مورد بازي با صبا به خبرآنلاين مي گويد: «ما خيلي خوب بازي کرديم ولي متاسفانه گل نزديم. همه ديدند که براي برد به قم رفته بوديم ولي از فرصت ها استفاده نکرديم. در فوتبال يک روز موقعيت ها گل مي شود و يک روز هم گل نمي شود. زمين هم اصلا خوب نبود ولي با اين حال ما فرصت هاي خوبي داشتيم.»

او در پاسخ به اين سوال که صبا را از لحاظ فني چطور ديدي ادامه مي دهد:«صبا بازيکنان خوبي دارد و کادرفني باتجربه اي هم اين تيم را هدايت مي کند ولي بايد بگويم که اکثر لحظات بازي دست ما بود و بايد 3 امتياز را مي گرفتيم.» حسيني در پاسخ به اين سوال که چرا کريم انصاري فرد در اين دو بازي موقعيت هاي حساسي را از دست داده است تاکيد مي کند: «کريم در اين دو بازي بدشانسي آورد ولي تلاش زيادي انجام داد. او يکي از مهاجمان خوب ايران است و مطمئن باشيد گلزني هاي انصاري فرد از بازي هاي آينده شروع مي شود.»

او در پاسخ به اين سوال كه چرا پرسپوليس از رده دوازدهم جدول تکان نمي خورد؟ مي‌گويد: «ما تيم خوبي داريم و ديديد که مقابل صبا چگونه بازي کرديم و حقمان برد بود. مطمئن باشيد که تيم ما در بازي هاي آينده نتايج خوبي خواهد گرفت و به رده هاي بالاي جدول خواهد آمد. هواداران هم حمايت خود را از تيم ما ادامه خواهند داد.»

زمان زيادي تا دربي نمانده است. از حسيني مي پرسيم فکر مي کني پرسپوليس توان شكست دادن استقلال را دارد؟ او در جواب مي گويد: «من يک کلمه هم راجع به دربي حرف نمي زنم. ما با داماش بازي داريم و مهم اين است که اول 3 امتياز اين بازي را بگيريم و بعد به فکر بازي با استقلال باشيم.» او در پاسخ به اين سوال که آيا دوست داري در فينال با استقلال روبه رو شويد مي گويد: «استقلال هم مثل ما بازي سختي با سپاهان دارد و هيچ چيز معلوم نيست. اصلا نمي توان پيش بيني کرد که ما و استقلال مقابل ذوب آهن و سپاهان چه خواهيم کرد.»


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: