اخبار1391/10/24
تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, | 11:9 | نویسنده : popkids

 

  • محمد رویانیان در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: برای واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی، اقدامات بسیار زیادی طی یک سال اخیر در باشگاه انجام شده است. تشکیل کار گروه در این باره و برگزاری جلسات مستمر بین معاونین باشگاه و پیگیری برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ارتباط با وزارت ورزش و جوانان، سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد در دستور کار قرار گرفته بود. با توجه به تاکید رئیس جمهور محترم مبنی بر واگذاری سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش‌های خصوصی سعی فراوان کردیم مقدمات این واگذاری را فراهم نمائیم. جلسات بسیار زیادی با مسئولان ارشد سازمان خصوصی سازی، وزارت ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد طی این مدت برگزار شده و در هفته جاری به نتایج بسیار خوبی دست یافتیم.

    وی تصریح کرد: ما فرمولی برای واگذاری سهام پرسپولیس به بخش خصوصی پیشنهاد دادیم که مورد موافقت قرار گرفته است و خوشحالم که اعلام کنم وقتی باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شد، بخشی از این سهام به شرکت پیشکسوتان و هواداران واگذار خواهد شد.

    رویانیان درباره زمان واگذاری سهام پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: پیش بینی بنده این است که چنین اتفاقی تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده عملیاتی و اجرایی شود اما نگران پروسه و پیچ و خم‌های اداری هستم و امیدوارم با توجه به تاکید ریاست جمهوری و همت عالی وزارت اقتصاد، وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی بتوانیم در پیچ و خم‌های اداری گرفتار نشده و با سرعت عمل بیشتری این اتفاق که از مدت‌ها پیش در دستور کار قرار گرفته، اجرایی شود. جا دارد در این زمینه از نگاه ویژه دولت محترم و همچنین وزیر ورزش و جوانان و وزیر اقتصاد، رئیس سازمان خصوصی سازی و معاونین آنها تشکر نمایم.

    رویانیان درباره شرکت پیشکسوتان پرسپولیس گفت: از سه ماه پیش تا به امروز و با پیگیری‌های مستمر معاونین باشگاه پرونده پیشکسوتان پرسپولیس در باشگاه تشکیل شده، ساختمان مجزایی برای پیشکسوتان در نظر گرفته شده که این ساختمان یک ماه پیش تجهیز و افتتاح شد و سعی کرده‌ایم برای پیشکسوتانی که به عضویت این شرکت در آمده‌اند برنامه‌های حمایتی را در نظر گرفته و خدماتی را به آنها عرضه نمائیم. اقدامات لازم برای ثبت شرکت پیشکسوتان انجام شده و ترجیح می‌دهم اتفاقات مثبت و بی‌سابقه‌ای که در این شرکت برای پیشکسوتان انجام شده از طریق هیأت مدیره این شرکت به رسانه‌ها اعلام شود.

  •  


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: