اخبار1391/10/22
تاريخ : شنبه 23 دی 1391برچسب:, | 1:16 | نویسنده : popkids

 محسن بنگر پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه در نيم فصل اول با توجه به شرايطي که پيش آمده بود اصلاً به دروازه حريفان نمي‌رسيديم، تيم براي خوب بازي کردن بايد خوب تمرين کند. امروز ما در هر بازي آنقدر موقعيت گل داريم که وقتي داخل رختکن مي‌شويم همه صحبت از 7 يا 8 گلي مي‌کنند که چرا وارد دروازه حريفان نشده است.

وي افزود: نيم فصل اول مي‌گفتيم اي کاش يکبار توپ‌مان به دروازه حريف برسد. حالا شرايط‌مان برخلاف اين است چون روحيه بچه‌ها خوب است و خوب تمرين مي‌کنيم، ما براي کاري که مي‌خواهيم انجام بدهيم مثلاً برد مقابل صبا، بايد خوب تمرين کنيم، درست است ما بازيکنان بزرگ داريم اما اگر مارادونا هم تمرين نمي‌کرد قطعاً نمي‌توانست در بازي‌هاي رسمي بدرخشد.

بنگر ادامه داد: نيم فصل اول همه تلاش کردند، کم کاري و اين حرفها نداشتيم و اين يک خيال واهي است، ما همه آبروي خودمان را دوست داريم. با آمدن يحيي، در واقع به خودمان در حال کمک کردن هستيم.

وي افزود: در نيم فصل اول مطبوعات و پيشکسوتان همه مرا زدند. اما مي‌خواهم بگويم اگر ما بد بوديم دليلش چيز ديگري است، قول مي‌دهم ما سهميه آسيا را از ليگ برتر مي‌گيريم.

بنگر در پاسخ به سوالي که با بازي خوب مي‌خواهيد ثابت کنيد اشتباهات از مانوئل ژوزه بوده، گفت: نه نمي‌خواهيم اين را ثابت کنيم، ميخواهيم ثابت کنيم که ما خوب بوديم و کم کاري هم نکرديم و نخواهيم کرد، ما آمده ايم به پرسپوليس کمک کنيم و از اول هم تلاش خود را کرديم اما نشد، شرايط جوري بود که اين امکان نداشت، انشاالله ما بايد تلاش کنيم تا سهميه آسيا را بگيريم.

مدافع قرمزپوشان در مورد جام حذفي نيز يادآور شد: در جام حذفي اگر يک بر صفر و ده بر صفر ببريم هيچ فرقي ندارد اما قطعاً با گل‌هاي بيشتر روحيه تيمي ما بالاتر مي‌رود، کار خيلي سختي مقابل ذوب آهن در تهران يا اصفهان داريم، اگر ذوب‌آهن را شکست دهيم صددرصد فيناليست خواهيم شد.

بنگر خاطرنشان کرد: من تصميم خودم را گرفتم و به پرسپوليس آمدم، اگر اين شرايط را در تيم‌هاي ديگر داشتم قطعاً من را خيلي اذيت مي‌کردند اما هواداران پرسپوليس دستشان درد نکند خيلي با معرفت هستند، با اين همه اينکه اين همه خريد بزرگ انجام شد و تيم هم به رده سيزدهم جدول هم رفت اما هيچ بي احترامي‌اي هواداران نکردند انشاالله بتوانيم جبران کنيم تا به هدف خود برسيم.

مدافع پرسپوليس درمورد شرايط بدني و روحي خودش نيز گفت: خوشبختانه از لحاظ روحي و بدني بسيار خوب هستيم، خوب تمرين مي‌کنم و هر روز مي آيم و مي‌روم، من هم خوشبختانه با خيال راحت به همه کارهايم مي‌رسم و با بردهاي پرسپوليس شاد مي‌شوم.

وي افزود: نيمکت نشيني برايم مهم نيست، مهم اينست که به بالاي جدول بياييم و فيکس شوم، مهم اين است که پرسپوليس موفق شود، از نيمکت‌نشيني ناراحت هستم اما نااميد نيستم.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: