اخبار1391/10/22
تاريخ : شنبه 23 دی 1391برچسب:, | 1:12 | نویسنده : popkids

 خبرآنلاين؛ او يک پنالتي براي پرسپوليس گرفت و نکته جالب اين بود که خودش پشت ضربه ايستاد و توپ را وارد دروازه کرد. خيلي‌ها انتظار نداشتند ماهيني پنالتي پرسپوليس را بزند ولي او با اعتماد به نفس پشت ضربه قرار گرفت و زننده گل سوم پرسپوليس بود. ماهيني معتقد است که سرخپوشان بايد نتايج ليگ برتر را جبران کرده و تحت هر شرايطي در جام حذفي به قهرماني برسند.

او ابتدا در مورد بازي با نفت تهران مي گويد:« فکر مي‌کنم بازي‌هاي جام حذفي نسبت به ليگ برتر سخت‌تر است و وقتي گل مي‌خوريم جبران کردنش خيلي سخت است. ما ابتدا گل خورديم ولي بعد از چند دقيقه جبران کرديم و در بين 2 نيمه هم آقاي گل‌محمدي بعضي از دستورات تاکتيکي را که در تمرينات روي آنها کار کرده بوديم گوشزد کرد. او از ما خواست که تمرکز داشته باشيم و خوشبختانه به آنچه که مي‌خواستيم رسيديم.»

گل‌محمدي پرسپوليس را تا حدود زيادي متحول کره. ماهيني در اين مورد مي‌گويد: «آقا يحيي در چند سال اخير مربيگري کرده و در راه‌آهن دستيار علي دايي بود. او در صبا هم سرمربي بوده و مهمتر از همه اين که 3 ماه در کنار پرسپوليس بود و با نقاط ضعف و قوت تيم ما آشنا بود. به نظر من گل‌محمدي شايسته‌ترين فرد براي هدايت پرسپوليس بود و حالا همه مي‌بينند که تيم ما تغيير کرده و يک پرسپوليس جديد به وجود آمده است.»

ماهيني در مورد حرف‌هاي چند روز اخير فرشاد پيوس و حسين عبدي که باعث ناراحتي گل‌محمدي شده مي گويد:« من دوست ندارم در اين مورد حرف بزنم که حاشيه درست شود. من يک بازيکن هستم و فقط بايد کار خودم را انجام دهم و اين مسائل ارتباطي به من پيدا نمي‌کند. الان تيم ما متحول شده و بيشتر از هر چيز ديگري به آرامش نياز داريم. شما مي‌بينيد که در هر بازي خيلي راحت گل مي‌زنيم و ما توانايي اين را داريم که به هر تيمي در هر مسابقه‌اي 5 گل بزنيم. اميدوارم اين روند رو به رشد را ادامه دهيم تا جواب محبت هواداران را که در نيم فصل اول اذيت شدند بدهيم.»

ماهيني که ضربه پنالتي پرسپوليس را زد در اين خصوص مي گويد:«من چند بازي است که پنالتي‌زن تيم شده‌ام ولي در اين چند بازي صاحب ضربه پنالتي نشديم. من زماني که در استقلال اهواز بازي مي‌کردم پنالتي‌زن تيم بودم و فکر مي‌کنم خوب پنالتي مي‌زدم. در تمرينات پرسپوليس هم پنالتي مي‌زدم و از چند بازي قبل آقا يحيي تصميم گرفت که من پنالتي‌زن اول باشم.»


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: