اخبار1391/10/22
تاريخ : شنبه 23 دی 1391برچسب:, | 1:8 | نویسنده : popkids

 علي پروين، در خصوص بازي پرسپوليس و نفت تهران، اظهار داشت: همان‌طور که خود پرسپوليسي‌ها تصور مي‌کردند نفت تيمي بسيار گردن کلفت و فرصت طلب نشان داد. در نيمه اول پرسپوليس را زياد اذيت کرد اما در نيمه دوم تغييراتي ايجاد شد.

وي افزود: بعد از اينکه پرسپوليس گل اول را از نفت خورد، بچه‌ها به خودشان آمدند و فوتبال بسيار خوبي علي‌رغم اينکه پشت سر هم گل هم مي‌زدند به نمايش گذاشتند. در کل به نظرم پرسپوليس الان هم خوب بازي مي‌کند و هم خوب گل مي‌زند. اين چيزي است که از اول فصل دنبال آن بود اما اي دل غافل!

پروين در خصوص عملکرد گل‌محمدي نيز گفت: من معتقدم اگر 4 تا 4 تا يا 6 تا 6 تا به تيم‌ها گل مي‌زنيم و فوتبال هجومي را به نمايش مي‌گذاريم به خاطر اين است که گل‌محمدي نان مهره چيني‌هاي خود را در زمين مي‌خورد. بچه‌ها مي‌دانند که چه طور بايد حريفان را از پاي درآورند. در زمين و هوا در هر بازي سوار حريفان هستند و من به بچه‌ها در اين بازي‌هاي اخير نمره 20 مي‌دهم.

وي افزود: البته هرگز نبايد پرسپوليس دچار غرور شود. انشاءالله اگر همين طور رو به جلو برويم خدا بخواهد، عنوان قهرماني جام حذفي را کسب خواهيم کرد، اگر چه هنوز زود است که درباره آينده قضاوت کنيم. بچه‌ها در اين شرايط نبايد در باد اين بردها خوابشان ببرد، بلکه بايد به قدرت و انگيزه مضاعف تري به آينده نگاه کنند و گام ها را محکم‌تر از قبل بردارند.

وي در خصوص عملکرد علي کريمي نيز گفت: خودتان ديديد به نظرم 10 سال جوان شده؛ پاس‌هاي او هر دفاعي را از جا مي‌کند. آيا اين حقش بود در نيم فصل اول کنار گذاشته شود؟

اما بهتر است به گذشته برنگرديم چون همه چيز تمام شده و حالا بايد يحيي صبور باشد و بدون اينکه به حرف و حديث ها گوش کند، کار خود را انجام دهد.

وي در پايان در خصوص انتخاب ليونل مسي به عنوان بهترين بازيکن دنيا براي چهارمين سال متوالي گفت: شکي نداشتم که مسي انتخاب مي‌شود. اگر جاي رونالدو بودم تا 5 سال ديگر هم قيد اين که شايد بهترين بازيکن دنيا ‌شوم را مي‌زدم. چون مسي جوان است و اين طور همه را به هم مي‌پيچاند. حالا واي به حال اينکه چند سال ديگر با تجربه و جوان‌تر شود


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: