اخبار1391/10/22
تاريخ : شنبه 23 دی 1391برچسب:, | 1:6 | نویسنده : popkids

  زلاتکو کرانچار شامگاه سه‌شنبه در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل نفت آبادان در چارچوب رقابت‌هاي مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي باشگاه‌هاي کشور در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي در مورد بازي فرداي تيمش اظهار داشت: مطمئنم که مي‌توانيم بازي فردا را که مصاف زردهاي ليگ برتر است را به خوبي بازي کنيم؛ از دقيقه اول به دنبال گلزني هستيم و از مهاجمان تيمم به خوبي استفاده مي‌کنيم.

وي در مورد دو شکست اخير سپاهان در مسابقات ليگ ادامه داد: درست است که بازي‌هاي اخير خود در ليگ را باخته‌ايم و 6 امتياز از دست داده‌ايم اما همه ديدند که در اين مسابقات بازي‌هاي خوبي انجام داده و عملکرد مناسبي داشتيم اما نتيجه اين بازي‌ها به سود ما رقم نخورده است و اين مرا ناراحت وي‌کند. در هر صورت اميدوارم بتوانيم در بازي فردا نتيجه لازم را کسب کرده و به فينال جام حذفي برسيم.

سرمربي سپاهان بيان داشت: حتي در صورت پيروزي مقابل صنعت نفت، در نيمه نهايي به تيم بزرگي مانند استقلال بر مي‌خوريم اما من اين انگيزه را در تمام بازيکنان مي‌بينم که بتوانيم استقلال را از پيش رو بر داريم و بتوانيم به فينال برسيم.

وي در مورد مشکل گلزني بازيکنان تيمش تصريح کرد: من از عدم گلزني تيم ناراحتم و با همه هواداران تيم موافق هستم که تيم از نظر گلزني در شرايط خوبي قرار ندارد و در زدن ضربات نهايي مشکل دارد اما ما چهار مهاجم خوب داريم و در تمرينات به آنها گفته‌ام که در ضربات آخر دقت کافي داشته باشند.

کرانچار درباره کيفيت بد زمين چمن فولادشهر بيان داشت: ما سال گذشته هم در همين زمين بازي مي‌کرديم اما قبول دارم که زمين از کيفيت خوبي برخوردار نيست و از باشگاه ذوب‌آهن مي‌خواهيم که در حفظ کيفيت چمن ورزشگاه مراعات کند چون ما اين زمين را براي بازي‌هاي آسيايي نياز داريم.

وي در مورد شايعه پيوستنش به پرسپوليس ادامه داد: هيچ مذاکره‌اي با اين باشگاه نداشته‌ام و نتايج خوب سرمربي جديد نشان دهنده آن است که ديگر نيازي به من ندارند.

سرمربي سپاهان در مورد انتقادات هواداران سپاهان به دو باخت اخير اين تيم اضافه کرد: از هواداران دعوت مي‌کنم که در بازي‌هاي ما به ورزشگاه بيايند و مانند سال‌هاي گذشته صبر پيشه کنند چون سپاهان در حال حاضر به هواداران نياز دارد و با کمک آنها مي‌توانيم مسير قهرماني را براي خود هموار کنيم.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: