اخبار1391/10/22
تاريخ : شنبه 23 دی 1391برچسب:, | 1:2 | نویسنده : popkids

  * سيامند رحمان نفر اول رقابت‌هاي سنگين وزن، وزنه‌برداري جهان در پارالمپيک لندن و رکورددار جهان و پارالمپيک عصر روز گذشته با محمد رويانيان ديدار کرد و پس از يک ساعت، گپ و گفت خودماني قرارداد 15 ماهه وي با باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس به امضاي طرفين رسيد.

سيامند رحمان که به واسطه علاقه خاص به پرسپوليس نسبت به عقد قرارداد با باشگاه پرسپوليس ابراز تمايل کرده بود، پس از رقابت‌هاي پارالمپيک لندن توافقي شفاهي با محمد رويانيان داشت اما قراردادي بين طرفين به امضاء نرسيده بود.

 

رويانيان قصد داشت در سفر به اروميه به شهرستان مهاباد و اشنويه رفته و ضمن تقدير از سيامند رحمان، قرارداد رسمي را به امضاء برساند اما مشغله کاري مانع از اين سفر شد تا اينکه سيامند رحمان براي رسيدگي به برخي امور ورزشي خود به تهران آمد و روز گذشته قرارداد قوي‌ترين مرد جهان با باشگاه پرسپوليس به امضاي وي و مدير عامل باشگاه رسيد.

سيامند رحمان تا پايان اسفند ماه سال 1392 تحت قرارداد با باشگاه پرسپوليس خواهد بود و در رقابت‌هاي داخلي و برون مرزي با نام پرسپوليس به ميدان خواهد رفت. محمد رويانيان روز گذشته در ديدار با سيامند رحمان گفت: ما افتخار مي‌کنيم که قهرماناني مثل شما اينگونه به پرسپوليس عشق مي‌ورزند و معتقدند پرسپوليس براي اينکه يک باشگاه واقعي شود نبايد مختص تيم فوتبال باشد و بايد در رشته‌هاي مختلف ورزشي فعاليت کرده و بتوان از اين طريق فعاليت‌هاي باشگاه را توسعه داد.

رويانيان در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: پرسپوليس پرطرفدارترين باشگاه در آسيا است و بايد از پتانسيل آن و اين همه هواداران استفاده کند. هواداران پرسپوليس لياقت بهترين‌ها را دارند و حيف است که پرسپوليس فقط به فوتبال محدود شود.

مدير عامل پرسپوليس افزود: ما بر اساس سياست‌هاي خود مبني توسعه فعاليت‌هاي باشگاه اقدام به تشکيل تيم کشتي، تيم فوتسال بانوان و کانوپلو در ليگ برتر کشور کرده‌ايم و در رشته‌هاي گلبال و بسکتبال با ويلچر در ليگ دسته اول شرکت کرده‌ايم که به مقام قهرماني دست يافته و به ليگ برتر صعود کرده‌اند. ما همچنين در حد امکان از پرسپوليس زاهدان و پرسپوليس قائمشهر حمايت مالي و معنوي کرديم که اين تيم‌ها در رده بزرگسالان و پايه‌ها استان خود به مقام‌هاي برتر دست يافته‌اند و حتي مثل پرسپوليس زاهدان امکان حضور در ليگ دسته سوم کشور را دارند. از پرسپوليس ورامين نيز که در ليگ دسته دوم کشور حضور دارد کمي حمايت کرده‌ايم و تيم فوتبال پرسپوليس «ب» توانسته پس از قهرماني در رقابت‌هاي باشگاه‌هاي تهران در ليگ دسته سوم کشور به رده دوم جدول صعود کند. تيم کشتي ما در اولين سال فعاليت خود نايب قهرمان ليگ شده است. حتي تيم شطرنج ما در رقابت‌هاي باشگاهي تهران شرکت کرده و توانسته عنوان قهرماني را به خود اختصاص دهد.

مدير عامل پرسپوليس خاطر نشان کرد: ما افتخار مي‌کنيم که بهداد سليمي، احسان حدادي و سيامند رحمان را به خدمت گرفته و از اين قهرمانان استثنايي حمايت مي‌کنيم تا مبادا به واسطه تحريم‌ها، اسپانسرهاي خارجي خود را مثل احسان حدادي از دست داده و يا مثل بهداد سليمي به واسطه عدم حمايت مالي باشگاه‌ها بدون تيم باشند. علاقه‌مندي اين عزيزان به پرسپوليس براي ما افتخاري است و اميدواريم بتوانيم در فصل جديد رقابت‌هاي دو و ميداني و ليگ وزنه‌برداري، تيم‌داري کنيم و با نفرات کامل در مسابقات شرکت نمائيم.

رويانيان به سيامند رحمان گفت: ما 25 نمايندگي پرسپوليس در سراسر کشور و همچنين چهار نمايندگي پرسپوليس در چهار کشور داير کرده‌ايم و يا مقدمات افتتاح آن را فراهم نموده‌ايم تا احتمالا در هفته جاري آن را در حضور رسانه‌ها افتتاح خواهيم کرد و بسيار علاقه‌منديم قهرماني مثل سيامند رحمان که محبوبيت فوق‌العاده‌اي در استان آذربايجان دارد، نماينده و سفير پرسپوليس در اين استان باشد.

سيامند رحمان نيز خطاب به محمد رويانيان گفت: از اينکه قهرمانان ملي را حمايت مي‌کنيد بسيار از شما ممنونم. من علاقه خاصي به پرسپوليس دارم و خالصانه عنوان مي‌کنم به پرسپوليس و هوادارانش عشق مي‌ورزم و به عنوان يک هوادار پرسپوليس و همچنين يک مدال آور، از زحمات شما تشکر مي‌کنم. ايده‌هاي شما واقعا جذاب است اما وقتي در پارالمپيک رکورد جهان را شکستم از اينکه با خبر شدم مدير عامل پرسپوليس برايم پيام تبريکي را منتشر کرده، بسيار خوشحال شدم و علاقه‌ام به حضور در پرسپوليس را خيلي راحت بيان کردم. امروز خوشحالم که عضوي رسمي از خانواده بزرگ پرسپوليس هستم. واقعا از نتايج اخير پرسپوليس خوشحال هستم و اميدوارم شما بتوانيد پرسپوليس را به جايگاه واقعي‌اش برگردانيد.

وي افزود: بسيار علاقه‌مند هستم روزي به اردوي پرسپوليس بروم و يکي از بازي‌هايش را در کنار هواداران از نزديک تماشا کنم و اميدوارم بتوانم در مدت اين قرارداد رکورد جديدي را به ثبت برسانم و آنرا در کتاب گينس به نام پرسپوليس ثبت کنم.

سعيد شيريني معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس و همچنين پدر سيامند رحمان در اين ملاقات صميمانه حضور داشتند و محمد رويانيان پس از امضاي قرارداد، شال و نشان پرسپوليس را به قوي‌ترين مرد پارالمپيک لندن اهدا کرد.

* با توجه به اينکه اين روزها در برخي از محافل ورزشي حاشيه‌ها جاي کارهاي فرهنگي و خداپسندانه را گرفته اما پس از تمرين امروز قرمز‌پوشان اتفاق جالبي با تدبير سرپرست و کادر پزشکي تيم فوتبال پرسپوليس افتاد.

قرمز‌پوشان پس از تمرين امروز در شرايطي که آماده رفتن به منازل خود بودند ناگهان با کودکي معلول به نام رامين مواجه شدند. اين پسربچه که کلاس سوم دبستان است و از ناحيه دو دست معلوليت دارد با تدبير شيريني سرپرست پرسپوليس و کادر پزشکي و هماهنگي‌هاي لازم با آسايشگاه معلولان زيرنظر بهزيستي و تلاش‌هاي دکتر جباري در تمرين امروز قرمز‌پوشان حضور پيدا کرد و با برخورد گرم بازيکنان کادر فني مواجه شد. اين پسر بچه که در تمرين امروز اشک شوق از چشمانش جاري شده بود با کليه بازيکنان عکس يادگاري انداخت و سپس علي کريمي پيراهن خود را با امضايش در مقابل بازيکنان به او اهدا کرد.

رامين 9 ساله نيز گفت: هرگز فکر نمي‌کردم که امروز پرسپوليسي‌ها را از نزديک ببينم. من عاشق پرسپوليسي‌ها هستم و خدا را شکر مي‌کنم که امروز اين اتفاق افتاد.

در پايان پرسپوليسي‌ها قول دادند که از اين به بعد بيشتر با رامين که عاشق پرسپوليس است در ارتباط باشند.

* مسئولان باشگاه پرسپوليس پس از اينکه ايمون زايد مهاجم اين تيم درخواست کرد به دليل مشکل خانوادگي قصد ترک ايران را دارد با وي در چند جلسه به توافق مالي رسيدند تا اين بازيکن از پرسپوليس جدا شد اما در تفاهمنامه‌اي که بين پرسپوليس و زايد امضا شد چند شرط نيز براي مهاجم سابق قرمز‌پوشان گذاشته شد که يکي از آنها اين بود که زايد حق ندارد بدون رضايت پرسپوليس در هيچ تيم ايراني حضور يابد و قراردادش را بدون اطلاع پرسپوليسي‌ها ببندد. از همين رو مسئولان باشگاه آلومينيوم هرمزگان پس از اينکه قصد جذب زايد را داشتند در نامه و جلسه‌اي با مسئولان باشگاه پرسپوليس شرکت کردند و مجوز رسمي انتقال زايد به آلومينيوم را گرفتند.

پرسپوليسي‌ها که کمي به دليل خلف وعده زايد ناراحت هستند، ديداري را با مدير برنامه‌هاي رسمي اين بازيکن داشتند تا ببينند چه اتفاقي افتاده که اين بازيکن پس از جواب منفي اماراتي‌ها به ايران آمده‌است.

 

آن‌ها متوجه شدند زايد حتي مشکلاتي با مدير برنامه‌هاي خود دارد و به همين دليل يک فيزيوتراپ سابق پرسپوليس کارهاي انتقال او به آلومينيوم هرمزگان را انجام داده است.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: