اخبار1391/10/22
تاريخ : شنبه 23 دی 1391برچسب:, | 1:0 | نویسنده : popkids

  مدل موهاي عجيب بالوتلي باعث شد تا نگاهي به مدل موهاي عجيب چند سال اخير بازيکنان فوتبال بيندازيم:

1) رونالدو
خوشحالي‎هاي رونالدو در جام جهاني 2002 با آن مدل موي عجيب هميشه در خاطر هواداران باقي خواهد ماند. او با درخشش در آن رقابت‌ها و آن مدل عجيب مو در ديدار فينال مقابل آلمان در نهايت پنجمين جام جهاني تاريخ برزيل را بالاي سر برد. مدل موي او اين فکر را به ذهن متبادر مي کند که قبل از ديدار مقابل آلمان، پول لازم براي تراشيدن تمام موهاي سرش را نداشت و به همين دليل جلوي آن را نتراشيد.

 

2) نيمار
ستاره 20 ساله برزيلي که بسياري معتقدند بهترين استعداد اين روزهاي فوتبال اين کشور است هميشه مدل موي عجيبي داشته و حتي يک بار هم شاهد ظاهري متعادل از او نبوده ايم. مدل موي نيمار بعضي وقت‎ها بيش از درخشش او زمين و دريبل‎هاي ريز و سريعش به چشم مي آيد. نيمار براي پيوستن به يک تيم بزرگ اروپايي بيشتر بايد به فکر پيشرفت باشد تا مدل موهايش.

 

3) جبرييل سيسه
استاد مدل‎هاي عجيب و غريب مو و ريش. او در ماه اوت ظاهر خود را به اين شکل در آورد و همه او را به بابانوئل تشبيه کردند. اما بابانوئل کوئينزپارک رنجرز هنوز هيچ هديه اي براي هواداران نداشته چرا که اين تيم هم اکنون در قعر جدول ليگ برتر براي فرار از سقوط مي جنگد.

 

4) باکاري سانيا
مدل موي سانيا نتيجه يک شرط بندي با پدرش است. او وقتي يک پسر نوجوان بود و فوتبال بازي مي کرد با پدرش شرط بست اگر در بازي بعدي گلزني کند مدل موهايش را هر طور که خواست تغيير دهد. او در بازي بعدي دو گل زد و مدل موهايش را به اين شکل در آورد. از آن به بعد سانيا مدل موهايش را تغيير نداد.

 

5) جيمي لارنس
بازيکن اسبق برادفورد و ساندرلند در دهه 90 در يک سرقت از بانک دست داشت و به همين دليل 4 سال زنداني شد. او براي تيم زندان خود بازي مي کرد که مورد توجه تري بوچر سرمربي وقت ساندرلند قرار گرفت. او هر هفته موهايش را به يک رنگ در مي آورد و شايد هدفش اين بود که بعد از آن سرقت از بانک ديگر شناخته نشود.

 

6) روماني
اين تيم ملي روماني در جام جهاني 1998 است که همه آنها موهاي خود را بلوند کردند. همين مدل موي يک دست آنها باعث شد در اين رقابت‎ها بالاتر از انگليس از گروه خود صعود کنند. البته اين مدل مو در ادامه رقابت‎ها چندان براي آنها شانس نياورد و روماني در مرحله يک هشتم نهايي با شکست مقابل کرواسي از دور رقابت‎ها حذف شد.

 

7) تاريبو وست
آن دو دسته موي بالاي سر تاريبو وست نشان مي دهد او يک نيجريه اي تمام عيار است. اما نکته جالب اينجاست که او وقتي از ناحيه سر مصدوم شد و مجبور شد سرش را بانداژ کند آن دو دسته موي سبز رنگ را نپوشاند. اگر کسي او را نشناسد فکر مي‎کند وست يک موجود فرازميني است تا يک بازيکن فوتبال.

 

8) آبل ژاوير
او بيشتر به يک ناخدا کشتي شبيه است يا شايد مردي که خود را سلطان دريا مي داند. اين مدافع پرتغالي هميشه بيشتر به دليل مدل موهايش مورد توجه قرار مي گرفت تا کيفيت بازي اش. او در سال 1999 به اورتون پيوست و در ليگ برتر بازي کرد، سپس به ليورپول و بعد از آن هم به ميدلزبورو پيوست. او در يورو 2000 عضو تيم ملي پرتغال بود و بهترين بازي‎هاي دوران فوتبالش را در اين تورنمنت انجام داد.

 

9) کارلوس والدراما
او هنوز همان شکلي است! کارلوس والدراما اسطوره فوتبال کلمبيا هفته گذشته در مراسم توپ طلاي فيفا شرکت کرد و در عين ناباوري ديدم که او بعد از سال 1985 که براي نخستين بار در عرصه ملي به ميدان رفت تا به حال مدل موهايش را تغيير نداده است. اين ثبات او بعد از 27 سال واقعا قابل ستايش است.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: