اخبار1391/10/22
تاريخ : شنبه 23 دی 1391برچسب:, | 1:58 | نویسنده : popkids

 محمد رويانيان روز گذشته در ديدار با سيامند رحمان گفت: افتخار مي‌کنيم که قهرماناني مثل شما اينگونه به پرسپوليس عشق مي‌ورزند و معتقدند پرسپوليس براي اينکه يک باشگاه واقعي شود نبايد مختص تيم فوتبال باشد و بايد در رشته‌هاي مختلف ورزشي فعاليت کرده و بتوان از اين طريق فعاليت‌هاي باشگاه را توسعه داد.

رويانيان در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: پرسپوليس پرطرفدارترين باشگاه در آسياست و بايد از پتانسيل آن و اين همه هواداران استفاده برد. هواداران پرسپوليس لياقت بهترين‌ها را دارند و حيف است که پرسپوليس فقط به فوتبال محدود شود.

مدير عامل پرسپوليس افزود: ما بر اساس سياست‌هاي خود مبني بر توسعه فعاليت‌هاي باشگاه اقدام به تشکيل تيم کشتي، تيم فوتسال بانوان و کانوپولو در ليگ برتر کشور کرده‌ايم و در رشته‌هاي گلبال و بسکتبال با ويلچر در ليگ دسته اول شرکت کرده‌ايم که به مقام قهرماني دست يافته و به ليگ برتر صعود کرده‌اند. ما همچنين در حد امکان از پرسپوليس زاهدان و پرسپوليس قائمشهر حمايت مالي و معنوي کرده ايم که اين تيم‌ها در رده بزرگسالان و پايه‌هاي استان خود به مقام‌هاي برتر دست يافته‌اند و حتي مثلا پرسپوليس زاهدان امکان حضور در ليگ دسته سوم کشور را دارد و از پرسپوليس ورامين نيز که در ليگ دسته دوم کشور حضور دارد کمي حمايت کرده‌ايم و تيم فوتبال پرسپوليس "ب" توانسته پس از قهرماني در رقابت‌هاي باشگاه‌هاي تهران در ليگ دسته سوم کشور به رده دوم جدول صعود کند. تيم کشتي ما در اولين سال فعاليت خود نايب قهرمان ليگ شده است. حتي تيم شطرنج ما در رقابت‌هاي باشگاهي تهران شرکت کرده و توانسته عنوان قهرماني را به خود اختصاص دهد.

مدير عامل پرسپوليس خاطر نشان کرد: ما افتخار مي‌کنيم که بهداد سليمي، احسان حدادي و سيامند رحمان را به خدمت گرفته‌ايم. علاقه‌مندي اين عزيزان به پرسپوليس براي ما افتخاري است و اميدواريم بتوانيم در فصل جديد رقابت‌هاي دو و ميداني و ليگ وزنه‌برداري، تيمداري کنيم و با نفرات کامل در مسابقات شرکت کنيم.

رويانيان به سيامند رحمان گفت: ما 25 نمايندگي پرسپوليس در سراسر کشور و همچنين چهار نمايندگي پرسپوليس در چهار کشور داير کرده‌ايم و يا مقدمات افتتاح آن را فراهم نموده‌ايم تا احتمالا در هفته جاري آن را در حضور رسانه‌ها افتتاح خواهيم کرد و بسيار علاقه‌منديم قهرماني مثل سيامند رحمان که محبوبيت فوق‌العاده‌اي در استان آذربايجان دارد، نماينده و سفير پرسپوليس در اين استان باشد.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: