اخبار1391/10/22
تاريخ : شنبه 23 دی 1391برچسب:, | 1:37 | نویسنده : popkids

  *پس از مدت‌ها پرسپوليسي‌ها ورزشگاه درفشي‌فر را با نصب تجهيزات مناسب به عنوان يک ورزشگاه خوب براي تمرينات مهيا کردند و مسئولان اي اف سي هم اين ورزشگاه را تائيد کرده‌اند، اما با آغاز فصل زمستان و بارش برف و باران که پيش از اين رخ داده، زمين تمرين قرمز‌پوشان در برخي نقاط دچار تخريب شده است. به نظر مي‌رسد تعمير و مرمت چمن اين ورزشگاه حداقل به 2 يا 3 ماه فرصت نياز دارد و در حال حاضر هم پرسپوليسي‌ها با توجه به حضور در ليگ برتر و جام حذفي نمي‌توانند از تمرينات خود در زمين چمن دست بردارند و دراين‌باره دچار مشکل شده‌اند.

* پس از تمرين امروز، بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس در مراسم چهلم درگذشت عموي يحيي گل‌محمدي سرمربي پرسپوليسي‌ها در مسجد جامع فرد دانش در جواديه حضور پيدا خواهند کرد.

* کميته پزشکي فدراسيون فوتبال با توجه به سياست‌هاي اين کميته به باشگاه‌ها اعلام کرده که بايد دستگاه‌هاي مخصوصي را براي تشخيص مشکلات قلبي ورزشکاران خريداري کنند.

قيمت اين دستگاه‌ها 12 ميليون تومان است و پرسپوليسي‌ها هم با خريداري اين دستگاه‌ها در تمرينات از آن استفاده خواهند کرد.

* يحيي گل‌محمدي پس از تمرين امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد بازي هفته آينده تيمش مقابل صباي قم ضمن بيان مطلب فوق گفت: صبا همان تيمي است که زير نظر من فعاليت مي‌کرد و نسبت به نيم فصل نخست تغيير زيادي نکرده است.

وي با اشاره به اينکه در بازي خانگي به دنبال موفقيت هستند، ادامه داد: مطمئنا بازيکنان اين تيم انگيزه مضاعفي دارند زيرا مقابل سرمربي پيشين خود قرار مي گيرند .

سرمربي تيم پرسپوليس همچنين گفت: ما هم تيم خوبي هستيم و حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريم که اين مسئله را در بازي‌هاي گذشته ثابت کرديم. قطعا تماشاگران بازي خيلي خوبي را بين صبا و پرسپوليس شاهد خواهند بود.

* " نيلسون کوريا جونيور" که در جريان انجام تمرين امروز پنجشنبه تيم فوتبال پرسپوليس دچار مصدوميت شده بود، در خصوص وضعيت خود گفت: مصدوميتم چندان جدي نبوده و مشکل خاصي ندارم.

وي افزود: در زمان که قصد داشتم توپ را شوت کنم، يک لحظه دچار گرفتگي عضلات شدم که بعد از آن صحنه تمرين را ادامه ندادم. البته اين آسيب ديدگي جدي نيست و از فردا جمعه مي‌توانم بدون هيچ مشکلي در تمرينات گروهي شرکت کنم.

بر پايه اين گزارش، در يکي از بخش‌هاي تمرين امروز دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس، نيلسون در هنگام زدن شوت بلند، از ناحيه مچ پاي راست دچار مصدوميت شد و تا آخر تمرين در کنار دروازه نشست.

* سعيد عزيزيان مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس قراربود امروز با حضور در هيئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را بصورت رسمي ثبت کند؛ اما وي به دليل اينکه تمرينات پرسپوليس همزمان با برخي جلسات باشگاه پرسپوليس شد مقرر گرديد تا روز يکشنبه با حضور در هيأت فوتبال استان تهران قرارداد خود را تا انتهاي فصل ثبت کند.

همچنين با تشخيص کادر فني پرسپوليس نماينده اين باشگاه صبح امروز عازم قم شد تا محل اقامت پرسپوليسي‌ها را در اين استان براي بازي مقابل صبا رزرو کند. نماينده باشگاه پرسپوليس از ورزشگاه يادگام امام قم نيز بازديد خواهد کرد.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: