اخبار1391/10/22
تاريخ : شنبه 23 دی 1391برچسب:, | 1:33 | نویسنده : popkids

  پرسپوليس «عمق دفاع» نفت را نشانه گرفته بود، عمقي که به شدت آسيب‌پذير به نظر مي‌رسيد. ناهماهنگي و «فقدان پوشش» دو ايراد ساختاري عمق دفاعي زردها بود. ايرادهايي که ارتش سرخ سه گل از 4 گل خود را به واسطه آنها به ثمر رساند.
1
ايراد «منصور» فقط اين نبود که نتوانسته دفاع نفت را بسازد. عيب بزرگ‌تر ابراهيم‌زاده نقشه غلطي است که براي بازي با پرسپوليس انتخاب کرد. هفته‌هاست که مي‌نويسيم بازي باز در برابر اين پرسپوليس به منزله خودکشي است.
بارها نوشته و گفته شد براي غلبه بر 2-4-4 دايموند(الماس) بايد از فاصله بين خطوط کاست. وسط زمين را شلوغ کرد و در جريان بازي انتقالي به گل رسيد. سرمربي نفت هم اين دانسته‌ها را به فراموشي سپرد تا ماحصلش پايين آمدن ناگهاني بهاي نفت باشد و پايان قصه حذف زردها.
2
تنها باري که يک مهاجم موفق به گلزني شد قرعه به نام نوروزي تعويضي اصابت کرد. کريم انصاري‌فرد البته به اندازه يک نيم فصل موقعيت‌ها را هدر داد. او حتي مي‌توانست هت‌تريک کند، با اين حال در روزي که روز خوب مهاجمان نبود هافبک‌ها و به خصوص «محمد نوري» ثابت کردند که يکي از ترفندهاي پرسپوليس يحيي مشارک هافبک‌ها در حمله است و حمله به توپ‌هاي دوم.
ديروز محمد در روز تولدش دو گل زد و يک گل هم ساخت تا نشان بدهد هر چقدر در تيم ژوزه بي‌تاثير بود در تيم گل‌محمدي مثل يک پالايشگاه امتياز استخراج مي‌کند.
3
يحيي که مي‌دانست توان بدني زردها در نيمه دوم به شدت افت مي‌کند در همين نيمه نفت را سر سفره هوادارانش آورد. اصرار به تمرکز روي عمق دفاع تيم ابراهيم‌زاده از يک سو و حفظ برتري عددي در زمان حمله ترفندهاي درستي بود که به گلزني قرمزها و برد پررنگ پرسپوليس در جام‌حذفي انجاميد.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: