اخبار1391/10/22
تاريخ : شنبه 23 دی 1391برچسب:, | 1:31 | نویسنده : popkids

  سه تيکه حرف حساب


اين پرسپوليس فقط رائول را کم دارد!
90: دو، سه روز پيش خبري عجيب از باشگاه پرسپوليس بيرون پريد! که جاي تعجب بسيار داشت اما از آنجايي که اصلا رويانيان قابل پيش‌بيني نيست! لذا باورمان شد که رائول گونزالس مهاجم سابق تيم رئال‌مادريد به زودي پيراهن پرسپوليس را برتن خواهد کرد! اما متاسفانه تا ديشب اين خبر زياد جدي گرفته نشده! و کاش فردوسي‌پور اين قدر مديرعامل باشگاه پرسپوليس را اذيت نمي‌کرد! و با پشتوانه مالي خوبي که اطرافيانش دارند اين مهاجم گلزن و البته پا به سن گذاشته را به پرسپوليس مي‌آورد! البته اگر کريم انصاري‌فرد دست از گلزني بردارد شک نکنيد رويانيان چنانچه در سال آينده هم مديرعامل باقي بماند و ترکش بهروز منتقمي متوجه او نشود بايد انتظار بنشينيم و ببينيم رويانيان به جاي رائو ل گونزالس کدام مهاجم بين‌المللي را به پرسپوليس مي‌آورد!

حرف‌هاي کليشه‌اي ماجدي!
انگار استقلال عادت دارد سرپرستاني روي نيمکت خود داشته باشد که عادت دارند حرف‌هاي کليشه‌اي بزنند! زيرا تا همين چند ماه قبل منصور پورحيدري عزيز که عمرا اگر بتوان از زير زبان او حرف بيرون کشيد اغلب خنثي اظهارنظر مي‌کرد و اميدوار بوديم با آمدن ميرشاد ماجدي جوان وضعيت بهتر شود و او از بابت اطلاع‌رساني و با توجه به جايگاهي که دارد حرف اول را بزند اما در اين 4ماه هر اتفاق مهمي که در استقلال افتاده يا او بي‌اطلاع بوده يا تکذيب کرده! و يا اين که گفته بعيد مي‌داند فلان اتفاق بيافتد! اميدواريم اگر ماجدي يک شغله شد و به واسطه مسئوليتش در کميته جوانان فدراسيون فوتبال از سرپرستي آبي‌پوشان کنار کشيد علي فتح‌‌اله‌زاده به عنوان مديرعامل باشگاه استقلال سرپرستي انتخاب کند که از حداقل استقلال راي برخوردار باشد. البته براي بازي امروز با ابومسلم به دليل حضور ماجدي در مالزي!

مرسي سلطان باشعور
دو، سه روزيست علي پروين از بابت چاپ يک خبر ناراحت است و مي‌گويد من کي دامادم را از خانه‌ام بيرون کردم که خودم خبر ندارم؟! پروين با حالتي خاص و مظلومانه مي‌گويد از همه خبرنگاران تقاضا دارم وارد حيطه زندگي خصوصي من نشوند و اجازه بدهند زندگي‌ام را بکنم و خواهشا زندگي ورزشي و خصوصي بنده را با هم قاطي نکنند!‌ از قديم گفته‌اند حرف حق جواب ندارد و بايد از سلطان تشکر کنيم که او بدون خط و نشان کشيدن عليه کساني که خبر از شايعه درگيري‌اش با آرش فرزين دامادش دادند با زبان خوش از آنها خواست وارد زندگي خصوصي‌اش نشوند و اين‌گونه حرف زدن يکي از اسطوره‌هاي بزرگ فوتبال ايران به دلمان نشست.
اميدواريم ما و ديگر همکارانمان هيچ وقت به خود اجازه ندهيم وارد بحث‌هاي اين‌چنيني شويم. البته خود من در اين ارتباط مرتکب اشتباهاتي شده‌ام که اظهار پشيماني مي‌کنم!


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: