خلعتبري: گلم به پرسپوليس زيباترين گل زندگي‌ام بود
تاريخ : چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:, | 17:15 | نویسنده : popkids
خلعتبري: گلم به پرسپوليس زيباترين گل زندگي‌ام بود
 
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ 3 بازي سخت داريم اما ان‌شاءالله قهرمان مي‌شويم.

محمدرضا خلعتبري در گفت‌وگويي در خصوص بهترين گل سال 92 و حواشي فوتبالي در اين سال صحبت‌‌هايي مطرح کرد که در زير مي‌خوانيد:

* خيلي از اهالي فوتبال گلي که روي پاس زيباي پيام صادقيان به ملوان زدي را بهترين گل سال 92 مي‌دانند. نظرت در اين باره چيست؟

به نظرم اين گل يک گل تاکتيکي بود البته از پاس زيباي پيام صادقيان هم نبايد بي‌تفاوت بگذريم چون يک پاس فوق‌العاده‌اي داد و خودم هم فکر نمي‌کردم اينطور پاسي به من برسد و من هم نهايت استفاده را از اين پاس کردم و توانستم براي تيمم گل بزنم. از همه شيرين‌تر براي من اين بود که گلم 3 امتيازي بود و باعث پيروزي تيمم شدم و از اينکه اهالي فوتبال اين گل را بهترين گل سال 92 مي‌دانند خوشحالم. به نظرم امسال گل‌هاي قشنگ ديگري هم زده شد مثل گلي که وريا غفوري به استقلال زد البته گل‌هاي قشنگ ديگري هم در ليگ امسال زده شد اما فکر مي‌کنم گل غفوري هم مي‌توانست يکي از بهترين گل‌ها باشد.

* تعريف تو از يک گل زيبا چيست؟ فکر مي‌کني چه گلي، گل زيباييست؟

به نظر من گلي که روي کارهاي تاکتيکي انجام مي‌شود قشنگ‌تر است. گلي هم که به ملوان زدم به نظرم يک گل تاکتيکي بود و شايد يکي از گل‌هاي زيباي سال 92 همان باشد چون واقعا کار ما تاکتيکي و تمرين شده بود.

* از بين گل‌هايي که در چند سال بازيگري‌ات در فوتبال زده‌اي کدام گل را بيشتر از همه دوست داري؟

فکر مي‌کنم زيباترين گلم، گلي بود که با پيراهن ابومسلم به پرسپوليس زدم و حدود 7 نفر را دريبل کردم. آن زمان کريم باقري هم در پرسپوليس بازي مي‌کرد. به نظر خودم آن گل زيباترين گلي بود که به ثمر رساندم.

* در بين همبازي‌هاي خودت کدام بازيکن گل زيباتري به ثمر رسانده؟

فکر مي‌کنم گل محمد عباس‌زاده که با سر به سپاهان زد يکي از گل‌هاي قشنگ امسال بود و گل مهرداد کفشگري به مس کرمان که با شوت از راه دور بود از گل‌هاي خوب بازيکنان پرسپوليس در سال 92 بود.

* بين خلعتبري سال 84 با خلعتبري سال 92 چه تفاوت‌هايي وجود دارد؟

خب سن انسان هر چه بالاتر برود تجربه‌اش بيشتر مي‌شود. شايد آن زمان من کارهاي اضافه‌اي مي‌کردم که در زمين نبايد انجام مي‌دادم اما الان تجربه‌ام بيشتر شده و آن کارها را انجام نمي‌دهم يا خيلي کمتر انجام مي‌دهم و الان بيشتر احساس پختگي مي‌کنم.

* حرکات ويژه‌اي که بعد از گلزني انجام دادي دليلش چيست؟ الگوي خاصي در اين زمينه داري؟

الگويي براي شادي گل نداشتم اما شادي گل‌هايي که در تيم‌هايي که براي آنها بازي مي‌کردم انجام مي‌دادم، شادي خاصي بود که دستمانم را دور چشمانم مي‌گذاشتم و اين کار را دوست داشتم.


* اين کار تو چه معني دارد؟

به يکي از دوستانم قول داده بودم که هر بار گل مي‌زنم اين کار را انجام مي‌دهم که يعني من تو را مي‌بينم البته امسال فکر کنم فقط يک بار توانستم اين خوشحالي را انجام دهم اما مطمئن باشيد در 3 بازي باقي مانده اگر بتوانم گل بزنم باز هم همين کار را خواهم کرد.

* مي‌داني امسال چند گل 3 امتيازي زده‌اي؟

فکر کنم 4 گل 3 امتيازي زده‌ام.

* فکر مي‌کني در جام‌جهاني مي‌تواني بازي کني؟

اگر قسمت بود و در تيم ملي بودم تمام تلاشم را مي‌کنم تا بازي کنم اما هنوز چيزي مشخص نيست اما اگر باشم با تمام وجود براي تيم ملي بازي خواهم کرد. ما به خاطر ايران بازي مي‌کنيم و نه به خاطر خودمان چون دوست داريم پرچم 3 رنگ کشورمان به اهتزاز دربيايد.

* سرنوشت پرسپوليس در ليگ امسال چه مي‌شود؟

3 بازي خيلي سخت داريم اما انشاء‌‌الله قهرمان مي‌شويم.

* در پايان اگر حرف خاصي داري بگو.

مي خواهم سال نوي در پيش را به همه مردم کشورم به خصوص همشهريانم در تنکابن و رامسر تبريک بگويم چرا که آن ها را خيلي دوست دارم و افتخار مي کنم که اهل اين شهرها هستم.



http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: