بازيکنان استقلال در حمام و دستشويي هم سيگار مي‌کشيدند!
تاريخ : سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, | 12:43 | نویسنده : popkids
بازيکنان استقلال در حمام و دستشويي هم سيگار مي‌کشيدند!
شماره خبر : 87700
بازيکن پيشين تيم فوتبال استقلال گفت: برنده دربي 78 قهرمان ليگ برتر خواهد شد و به نظر من استقلال با يک گل پرسپوليس را شکست مي‌دهد.

عليرضا اکبرپور در گفت‌وگو با تسنيم، درباره دربي 78 و تقابل استقلال و پرسپوليس اظهار داشت: هميشه پيش از دربي درباره آن صحبت مي‌کنند. دربي مانند ساير بازي‌هاي ليگ است ولي چون طرفداران 2 تيم با هم به ورزشگاه مي‌آيند، استرس‌هاي خاص خودش را دارد و هيچ تيمي دوست ندارد بازنده باشد.
وي با بيان اينکه هر تيمي از موقعيت‌هاي خود استفاده کند، برنده دربي است، تصريح کرد: نبايد فرض کنيم تيمي که شرايط بهتري دارد از حالا برنده دربي است اما شرايط استقلال با توجه به فاصله 4 امتيازي با پرسپوليس بهتر است. هر تيمي روز جمعه برنده شود، قهرمان ليگ خواهد شد.
بازيکنان پيشين تيم استقلال با اشاره به نفراتي که 2 تيم در اختيار دارند، افزود: پرسپوليس بازيکنان سرعتي دارد و در سوي ديگر استقلال از بازيکنان قدرتي سود مي‌برند که بيشتر با فکر‌شان بازي مي‌کنند و از حداقل موقعيتي که به دست مي‌آورند، استفاده مي‌کنند. از طرفي استقلال مربي خيلي خوبي دارد که مي‌داند در هر شرايطي چگونه بهترين ارنج را انتخاب کند.
اکبرپور نتيجه دربي را پيش‌بيني کرد و گفت: استقلال با يک گل پرسپوليس را شکست مي‌دهد. استقلال با جدايي چند بازيکن بازيکن چنداني روي نيمکت ندارد ولي آرش برهاني مرد ويژه‌ دربي براي آبي‌پوشان است. در پرسپوليس هم پيام صادقيان و اميد عاليشاه سرعتي هستند و مردان ويژه ترکيب پرسپوليس محسوب مي شوند.
وي ادامه داد: اگر بگوييم دربي‌ها مانند گذشته نيست به بازيکنان حاضر بر مي‌خورد ولي واقعيت اين است که هر چقدر که جلوتر مي‌رويم، مي‌بينيم دربي‌ها جذابيت گذشته را ندارد. براي من دربي خاطرات زيادي داشته که البته بهترين آن همان گلي بود که سال 79 به پرسپوليسي زدم آن هم 5 سال اين تيم را شکست نداده بوديم.
مهاجم پيشين تيم استقلال درباره قليان کشيدن بازيکنان تيم زير 22 سال گفت: مگر تنها بازيکنان امروزي قليان مي‌کشند؟ زماني که من بازي مي‌کردم هم فوتباليست قلياني داشتيم و هم سيگاري. آن زمان بازيکنان قليان را يک نوع تفريح مي‌دانستند.
اکبرپور يادآور شد: در استقلال که بازي مي‌کردم، برخي از بازيکنان در حمام و دستشويي هم سيگار مي‌کشيدند چه برسد به سفره‌‌خانه‌ها! يادم مي‌آيد در هتل المپيک مکاني وجود داشت که بازيکنان علاوه بر قليان کشيدن چايي هم براي خود درست مي‌کردند و مي‌نوشيدند! قلياني هم که بيشتر بازيکنان مي‌کشيدند ميوه‌اي بود که البته دور از چشم مربيان استعمال مي‌شد.
وي با بيان اينکه از سيگار و قليان بدش مي‌آيد، عنوان کرد: تاکنون به سيگار و قليان لب نزده‌ام ولي بايد در نظر گرفت تفريح جوانان همين سيگار و قليان شده که بايد فکري به حال اين معضل کرد.



http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: