5 درصد احتمال دارد اين دربي برنده داشته باشد
تاريخ : سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, | 12:21 | نویسنده : popkids
پيشکسوت باشگاه استقلال گفت: حساسيت دربي‌ها بالاست و به همين دليل جذاب نمي‌شود اما فکر مي‌کنم اين ديدار جذاب از آب دربيايد.

مهدي پاشازاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دربي 78 گفت: قطعا بازي حساسي را روز جمعه شاهد خواهيم بود و نظر شخصي من اين است که بازي قشنگي از آب درمي‌آيد چراکه هر دو تيم در بالاي جدول هستند و اين موضوع باعث مي‌شود که حساسيت بازي بالا برود. البته بايد اين را هم در نظر داشت که هر دو تيم براي نباختن به اين بازي مي‌آيند و شايد بازي بسته و تاکتيکي‌اي را انجام دهند. به هر حال گل نخوردن در اين بازي اتفاق خوبي است.

پيشکسوت باشگاه استقلال درباره اينکه چرا معمولا دربي‌هاي تهران جذاب از آب در نمي‌آيد گفت: چون حساسيت بازي بالا است. البته بايد اين را هم در نظر داشت که مديران تيم چون يک ساله هستند و نمي‌خواهند جايشان را از دست بدهند به تيمشان فشار مي‌آورند که اين بازي را نبازند. اين موضوع بزرگترين ضربه را به فوتبال ما مي‌زند چراکه هيچ مديري تضمين براي ماندن در سمتش ندارد و اين بي‌ثباتي به تيم منتقل مي‌شود و مي‌بينيم مربيان هم به تبع تغييرات مديران تغيير مي‌کند و به همين دليل همه نتيجه‌گرا مي‌شوند.

وي ادامه داد: البته زماني که ما فوتبال بازي مي‌کرديم اينگونه نبود و مي‌ديدم که سال‌ها علي پروين و منصور پورحيدري سرمربي پرسپوليس و استقلال بودند و چون تغييرات زياد نبود هر دو مربي جنگنده به بازي مي‌آمدند نه محتاط اما الان تغييرات پي‌درپي مديران و مربيان صدمات جبران‌ناپذيري را به فوتبال مي‌زند.

پاشازاده افزود: عرب‌ها هم آنقدر در تيم‌هايشان تغييرات انجام نمي‌دهند. آنها حداقل تمام امکانات را مي‌دهند و اگر کسي نتيجه نگرفت او را برمي‌دارند اما ما چه مي‌دهيم؟! باشگاه‌هاي ما از بزرگ و کوچک همه بدهکارند اما مي‌بينيم که از تيم اول تا تيم شانزدهم ليگ همه مدعي قهرماني هستند و مي‌خواهند نتيجه بگيرند!

پاشازاده در پايان درباره پيش‌بيني‌اش از نتيجه دربي 78 گفت: من فکر مي‌کنم بازي مساوي شود و فقط 5 درصد احتمال مي‌دهم که دربي برنده داشته باشد. در دربي شاهد دو سبک مختلف فوتبال هستيم؛ پرسپوليس جوان و باانگيزه است و استقلال با تجربه. در دربي اما هميشه تجربه حرف اول را مي‌زند. با اين همه انگيزه پرسپوليس و تجربه استقلال به هم نخواهند چربيد اما شايد اتفاقاتي بيفتد که در بازي خواهيم ديد.



http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: