کل‌کل در کنسرت!
تاريخ : سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, | 12:4 | نویسنده : popkids
همه خواننده‌هاي استقلالي و پرسپوليسي که قبل و بعد داربي روي سن مي‌روند

ميم – لنگرودي

داربي 78 جمعه همين هفته برگزار مي‌شود و اهالي موسيقي هم به مانند سايرين طرفدار يکي از دو تيم پايتخت هستند. اما نکته جالب اينجاست که شماري از معروف‌ترين آنها شب قبل از بازي، شب خود بازي و شب بعد از بازي کنسرت دارند و از همين حالا پيداست چه کري خواني وحشتناکي راه بيندازند.

قرباني، تماشاي داربي با عوامل

عليرضا قرباني را «خاص پسندها» دوست دارند. سريال مدار صفر درجه با ترانه معروف او جاودانه شد و کم نيستند افرادي که با ترانه‌هاي او خاطره‌ها دارند. قرباني هوادار پرسپوليس است اما درست روزي که داربي برگزار مي‌شود او هم کنسرت دارد. البته کنسرت او شبانه است و شايد او از وقت خود دو ساعتي بزند و با برو بچه‌هاي گروهش به تماشاي داربي بنشيند. او شب قبل از بازي هم کنسرت گذاشته و بعيد نيست آنجا براي داربي کري بخواند.

عسگري، خواننده حجازي دوست

حميد عسگري هر مصاحبه‌اي که انجام داده از عشق بي‌حد و حصرش به استقلال حرف زده و اگر پا مي‌داد شايد ترانه‌اي هم براي استقلالي‌ها مي‌خواند! او هر بار که کنسرت گذاشته خانواده حجازي را هم دعوت کرده و در کنارش آرش برهاني را هم از ياد نبرده. کنسرت عسگري 27دي ماه برگزار مي‌شود وقتي که همه از نتيجه داربي مطلع شده‌اند! در اين حالت است که او مي‌تواند حسابي براي پرسپوليسي‌ها رجز بخواند يا به شکل زيرکانه‌اي از کنار قضيه بگذرد.

سيروان و يگانه، پرسپوليسي‌هاي دو آتشه

اگر فقط يک خواننده باشد که بي‌ريا و متهورانه جلوي آن همه آدم عدد 6 را نشان دهد کسي نيست جز سيروان خسروي. سيروان حتي «هو» کردن استقلالي‌هاي حاضر در کنسرت را هم به جان مي‌خرد اما کري‌‌اش را مي‌خواند! با يک درجه تخفيف، محسن يگانه هم يک پرسپوليسي متعصب است که البته کمي خويشتن دار است و تا آن حد جلو نمي‌رود که جلوي استقلالي‌ها 6 انگشت خود را به رخ بکشد. محسن يگانه دو سال پيش شخصا با روزنامه‌اي که او را استقلالي خوانده بود تماس گرفت تا آن را به شديدترين شکل ممکن تکذيب کند. سيروان يک روز قبل از داربي کنسرت دارد و مي‌‌تواند براي تيمش سنگ تمام بگذارد اما کنسرت يگانه سي دي ماه است و حال و حوصله‌اش براي کل کل کردن بستگي به نتيجه داربي دارد.

فلاحي، کري خواني بعد از داربي

حالا که بحث خواننده‌هاي پرسپوليسي شد، نمي‌توان از کنار مازيار فلاحي گذشت. خواننده دوست داشتني و محبوبي که طرفداران زيادي پيدا کرده و هنوز هم خيلي‌ها ترانه او روي سريال قلب يخي را زير لب زمزمه مي‌کنند. مازيار در هر برنامه‌اي شرکت کرده از پرسپوليسي بودنش گفته و حتي کار را به جايي رسانده که تيپ تمام قرمز زده اما با همان حجب و حياي خود به اين نکته اشاره کرده که علاقه‌اش به پرسپوليس يک حس شخصي است و براي همه دوستداران استقلالي‌اش احترام فوق العاده‌اي قائل است. مازيار که رفيق صميمي علي کريمي است، بدون شک از او براي کنسرت 28 دي ماه خود دعوت مي‌کند، کنسرتي که يک روز بعد از داربي برگزار مي‌شود و محال است او در باره اين بازي حرفي نزند.

اين سه نفر

البته با کمي فاصله دو خواننده استقلالي و يک خواننده پرسپوليسي هم کنسرت گذاشته‌اند. بابک جهانبخش که پنجم و ششم بهمن روي سن مي‌رود و شهرام شکوهي که 12 بهمن را انتخاب کرده. هر دو از استقلالي‌هاي تير هستند به طوري که اگر به موبايل امير قلعه‌نوعي زنگ بزنيد ترانه‌اي از شهرام شکوهي را خواهيد شنيد!

از آن سو فرزاد فرزين پرسپوليسي و دوستدار علي دايي است دهم و يازدهم بهمن کنسرت گذاشته اما اين احتمال وجود دارد که با تاخير درباره داربي روي سن حرف بزند.

يزداني، کل کل در شيراز

از همه خواننده‌ها نوشتيم نمي‌شود از رضا يزداني ننوشت. يک خواننده اسم در کرده راک که همه جوره استقلالي است. رضا يزداني بعيد است که کنسرت بگذارد ولي از استقلالي‌ها دعوت نکند اما اين بار او مي‌داند که استقلالي‌ها به کنسرتش نمي‌آيند چرا که 25 دي ماه بازيکنان بايد در اختيار باشگاه باشند و نمي‌توانند تا شيراز سفر کنند! بله کنسرت او در ديار حافظ برگزار مي‌شود.



http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: