اخبار1391/10/21
تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, | 14:40 | نویسنده : popkids

 بهروز رهبري فرد کاپيتان سابق پرسوليس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از حرفهاي من در يک از برنامه هاي تلويزيوني پخش شده، سوء برداشت شده من هرگز به ابراهيم آشتياني و رضا طنخواه بي احترامي نکرده و نمي کنم چون آنها بزرگتر از من هستند،بحث من تنها بر سر نوع انتخاب کميته فني پرسپوليس بود چون کار اصولي و حرفه اي اين است که کميته فني با راي گيري انتخاب شود.

خدا نکند ورق برگردد،فوتبال روز بد و خوب دارد

وي افزود: پرسوليس اين روزها روي روند برد است اعتقاد دارم که فوتبال سراسر حادثه است و نمي شود جلوي اتفاقات را گرفت يک روز در فوتبال روز خوب است و خدا نکند يک روزي ورق برگردد آرزو مي کنم که هميشه روز خوب پرسپوليس باشد و اين تيم بزرگ و پرطرفدار نتايج خوبي بگيرد امروز همه مي گويند که چرا رهبري فرد از پرسپوليس انتقاد مي کند؟ من اگر انتقاد مي کنم، اشتباهات يحيي گل محمدي و باشگاه پرسپوليس را مي گويم.

بگوويچ با دلال بازي آمده است

وي درادامه گفت: هر کس بگوويچ را به پرسپوليس آورده اشتباه کرده است بگوويچ کارنامه اي در فوتبال ما ندارد او اگر دانش دارد، چرا وقتي سرمربي پرسپوليس بود اين دانش را به تيم منتقل نکرد؟ مي دانم چه پولي رد و بدل شده و چه دلال بازي هايي شده تا او به پرسپوليس بيايد بگوويچ چرا در خارج از ايران کار گير نمي آورد و به اوتيم نمي دهند از ايران بيرون مي رود، بيکار مي شود.
 


کاظميان بهتر روي نيمکت مي نشست

وي افزود: اشتباه ديگر يحيي گل محمدي جذب عادل کلاه کج است چرا او را جذب کرده و 90 دقيقه اين بازيکن را روي نيمکت مي نشاند اگر قرار بود کلاه کج روي نيمکت بنشيند، جواد کاظميان هم بود و روي نيمکت مي نشست و خيلي هم بهتر مي نشست.

شيريني وجه پرسپوليس را پايين آورد

وي افزود: من کاري به برد و باخت پرسپوليس ندارم بلکه مشکلات موجود را مي گويم جاي سعيد شيريني روي نيمکت پرسپوليس نيست اين آدم وقتي روي نيمکت مي نشيند، وجه پرسپوليس پايين مي آيد چون مي دانم که اين آدم چه تجارتي با اسم پرسپوليس مي کند.

چيزي که خودم نبينم را هيچوقت نمي گويم اما شيريني با دوست من بيزينس مي کند و مي دانم چکار دارد مي کند.
چون پرسپوليس مي برد انتقاد مي کنم

کاپيتان سابق پرسپوليس اظهار داشت: الان که تيم نتيجه مي گيرد، انتقاد مي کنم تا فکر نکنند از عدم نتيجه سوء استفاده مي کنم الان که پرسپوليس مي برد، مشکلات را مي گويم تا اين ضعف ها را برطرف کنند.

جاي مجتبي حسيني روي نيمکت پرسپوليس نيست

وي افزود: حق طبيعي يحيي گل محمدي است که کادر فني اش را خودش انتخاب کند اما در استقلال و پرسپوليس يک سري مسائل بايد رعايت شود جاي مجتبي حسيني روي نيمکت پرسپوليس نيست چون افرادي بوده اند که جواني شان در دوران بي پولي پرسپوليس در اين تيم گذرانده اند.

هواداران واقعي بعد از انتقاد ها دعايم مي کنند

وي در ادامه گفت: عده اي معتقدند که با اين انتقاد نزد هواداران پرسپوليس خراب مي شوم اگر هواداران پرسپوليس مرا نشناخته باشند، بهتر است که خراب شوم من 14 سال در پرسپوليس بازي کردم که 13 سال قرار داد امضا کردم و 6 قهرمان هم کسب کرديم من بايد انتقادکنم چون حق من است و هوادران پرسپوليس آن 5 نفر ليدر که دراستاديوم شعار مي دهند، نيستند از روزي که اين حرفها را مي زنم، هر کس مرا مي بيند، دعايم مي کند چون مي گويند حرف دل ما را مي زني.

يحيي نتيجه بگيرد، من هم مدعي مي شوم

وي در ادامه گفت: از ته قلب آرزو مي کنم که يحيي گل محمدي در پرسپوليس نتيجه بگيرد چون اگر يحيي موفق شود، من هم مدعي مي شوم که مي توانم موفق شوم من و يحيي دوره مربيگري را با هم گذرانديم و وقتي يحيي نتيجه بگيريد، ميدان براي ما هم باز مي شود تا مربيگري کنم.

بگوويچ دلال بزرگ فوتبال ايران است

وي افزود: وينکو بگوويچ دلال بزرگ فوتبال ايران است و کاسبي در فوتبال را خوب بلد است.

اگر قرار است از دانش کسي در پرسپوليس استفاده کنند، استانکو را بياورند چون او دانش بيشتري داشت و سيستم فوتبال ما را عوض کرد اما بگوويچ در فوتبال ما چکار کرده است.

رويانيان خانواده سبزي را دريابد

کاپيتان سابق پرسپوليس اظهار داشت: رويانيان که مدير عامل پرسپوليس است چرا به خانواده مرحوم مجيد سبزي که جواني اش را در پرسپوليس گذراند رسيدگي نمي کند خانواده سبزي در يک خانه 40 متري زندگي مي کنند که ماهي 400 هزار تومان اجاره کرده اند و نمي توانند اجاره اش را پرداخت کنند و صاحب خانه حکم تخليه گرفته و دارد آنها را بيرون مي کند رويانيان که به يک بازيکن يک ميليارد و 200 ميليون تومان مي دهد، چرا به خانواده کسي که عمرش را در پرسپوليس گذرانده رسيدگي نمي کند.
 


خدا پدر علي دايي را بيامرزد که محرمي با آن سابقه پرسپوليس اش را به راه آهن برد

وي افزود: بگوويچ در فولاد دلالي مي کرد و از بازيکنان اين تيم 20 هزار دلار مي گرفت تا آنها را به تيم ملي بفرستد در قرارداد او با فولاد بندي وجود داشت که هر بازيکني از اين تيم ملي پوش شود،10 هزار دلار پاداش مي گرفت،فکر کرده ايد چرا در آن زمان فولاد 8 بازيکن ملي پوش را داشت.
 


او حالا روي نيمکت پرسپوليس است اما مجتبي محرمي که عمرش را در پرسپوليس گذرانده و با بي پولي اين تيم ساخته را بايد رئيس کانون پيشکسوتان راه آهن شود.
علي دايي او را به راه آهن برده تا اموراتش بگذرد.باز خدا پدر و مادر علي دايي را بيامرزد که چنين کاري را کرده است.

 

 

*رويانيان در فوتبال خيلي کوچک است


وي در ادامه گفت: اعتقاد دارم که رويانيان در فوتبال خيلي کوچک است،شايد او در سياست آدم بزرگي باشد اما در فوتبال نه.
 


*شيريني مي خواهد ما را بخرد؟اين آقا براي عکس گرفتن با پنجعلي بايد در نوبت بماند

وي افزود: شيريني به يکي از دوستان من گفته که پيشکسوتان پرسپوليس را با يک تا دو ميليون تومان مي خرد،شيريني براي اينکه با محمد پنجعلي عکس يادگاري بگيرد يا از او امضا بگيرد،بايد وقت بگيرد آنوقت با 2 ميليون مي خواهد فوتباليست بزرگي مثل پنجعلي را بخرد؟ کسي که يک زماني کاپيتان پرسپوليس،تيم ملي و تيم منتخب آسيا بوده است؟شيريني در حد نيمکت پرسپوليس نيست و نبايد روي نيمکت اين تيم باشد.
شيريني بايد روي نيمکت پارک ساعي يا پارک ملت بنشيند و هوا بخورد.


*آقاي رويانيان زهر نخور، استعفا بده نوشابه بخور


وي افزود: رويانيان در برنامه تلويزيوني اعلام مي کند که حضور در فوتبال و پرسپوليس برايش مثل زهر خوردن است.
آقاي رويانيان،نمي خواهد زهر را بخوري،خداحافظي کن و برو تا زهر نخوري.مگر تو که نبودي،پرسپوليس قهرمان نمي شد؟قبل از رويانيان پرسپوليس 20 تا قهرماني آورده است.
 

 

آقاي رويانيان!براي اينکه کنار پرسپوليس عکس يادگاري بگيري بايد التماس کني و حالا مدير عامل چنين باشگاه بزرگ و پرطرفداري شده اي و منت هم مي گذاري؟ چه کسي شما را اجبار کرده که در پرسپوليس باشي؟ استعفا بده و برو نوشابه بخور،چرا زهر بخوري.

*آقاي شيريني برگ تعويض نوشتن خستگي دارد؟


کاپيتان سابق پرسپوليس اظهار داشت: شيريني اعلام مي کند که از حضور در پرسپوليس خسته شده چون حضور در اين تيم فقط زحمت است.
شيريني اگر مي خواهد به تيم کمک کند،در خانه اش بنشيند و به پرسپوليس کمک کند و لزومي ندارد که روي نيمکت بنشيند مگر برگ تعويض نوشتن هم اينقدر خستگي دارد؟


*مقصر ما هستيم که متحد نيستيم


وي افزود: تقصير ما است که متحد نيستيم،پيشکسوتان پرسپوليس آنقدر رابطه خوبي با هم ندارند که يک کانون منسجم درست کنند ت اين آدم هاي کوچولو روي نيمکت پرسپوليس ننشينند،بايد تاسف خورد که امثال شيريني روي نيمکت پرسپوليس مي نشينند،اين آقايان بايد سر کار باشند و امثال پنجعلي،پيوس،نعيم آبادي و شاه محمدي در خانه بنشينند.

 


*شيريني آفسايد را توضيح بدهد


وي در ادامه گفت: خيلي دوست دارم که شيريني در يک برنامه زنده تلويزيوني حاضر شود و آفسايد را براي مردم توضيح بدهد.
فقط همين مساله را توضيح بدهد،کافي است و مي گوييم که او يک زماني فوتبال را از تلويزيون ديده است.


 

*چرا از هاشميان تقدير مي کنيد؟بزيک به خاطر پول به سپاهان رفت


وي افزود: باشگاه پرسپوليس قبل از بازي تيم مقابل نفت تهران از وحيد هاشميان به عنوان پيشکسوت تيم تقدير مي کند.
چرا از هاشميان تقدير مي کنند؟وحيد هاشميان چقدر در پرسپوليس بازي کرده که از او تقدير مي کنند؟
او که جواني اش را در پاس تهران گذراند و بعد هم به آلمان رفت.
 


آيا بايد پرسپوليس از او تقدير کند يا پيشکسوتاني مثل پنچعلي و پيوس مورد تقدير باشگاه قرار بگيرند.
همين ادموند بزيک که امروز روي نيمکت پرسپوليس است يک روزي به خاطر پول پرسپوليس را ول کرد و به سپاهان رفت و حالا مدعي پرسپوليس بودن است.

*گفتند رفيق پروين هستي تو را نمي خواهيم يک سال از پرسپوليس رفتم


وي افزود: يک زماني من هم از پرسپوليس رفتم و يک فصل در پاس تهران بازي کردم اما آن روز مرا نخواستند که رفتم.
آن دوره غمخوار مدير عامل پرسپوليس بود و به من گفت که علي پروين را نمي خواهيم و تو را هم نمي خواهيم چون رفيق علي پروين هستي.
غمخوار رضايت نامه مرا داد و گفت که برو و من هم به پاس تهران رفتم و با پاس هم قهرمان ايران شوم.

سال بعد هم که پروين برگشت،به من گفت که برگرد.
آجورلو مدير عامل وقت پاس تهران گفت که امسال پول خوبي به تو مي دهيم چون مي خواهيم در آسيا بازي کنيم اما گفتم من متعلق به پرسپوليس هستم و برگشتم.
آن زمان مي توانستم پول خوبي از پاس بگيرم اما به پرسپوليس برگشتم و باز هم با پرسپوليس سفيد امضا کردم و آن فصل فقط 9 ميليون تومان پرسپوليس به من داد در صورتي که پاس تهران پيشنهادي 3 برابر اين مبلغ را به من داده بود.

*شيريني نمي تواند مرا بخرد


رهبري فرد در پايان گفت: شيريني پيغام فرستاده که به دفترش بروم اما جواب پيغامش را همين جا و به صورت رسمي مي گويم که به دفترش نمي روم و او هم نمي تواند مرا بخرد


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: