اخبار1391/10/21
تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, | 14:38 | نویسنده : popkids

 ناصر ابراهيمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: پرسپوليس در حال حاضر روند بسيار خوبي دارد و هيچ ايرادي نمي توان از اين تيم گرفت پرسپوليس کلاً تغيير کرده و از زماني که ژوزه رفته، تيم خيلي بهتر شده است. نمي دانم نيم فصل اول چه مشکلي وجود داشت و شايد بچه هاي تيم با ژوزه مشکل داشتند اما الان شرايط خيلي بهتر شده و تيم بدون باخت کارش را ادامه مي دهد.

مربي سابق پرسپوليس افزود: اگر پرسپوليس همين روند را ادامه بدهد و در 3-4 بازي آينده هم با قدرت ظاهر شود و حريفانش را ببرد يعني تغييرات انجام شده و تيم به لحاظ روحي و فني شرايط خوبي دارد ترکيب تيم نسبت به قبل بهتر شده و بازي سرعتي را از پرسپوليس شاهد هستيم. نکته مهم اين است که هافبک هاي تيم منسجم عمل مي کنند و فرصت هاي خوبي را براي مهاجمان ايجاد مي کنند ضمن اينکه در خط دفاع هم اصول دفاعي را به خوبي رعايت مي کنند.

وي در ادامه گفت: از نفت تهران بعيد بود که اينقدر باز بازي کند و بازيکنانش اصول دفاع را رعايت نکنند. از ابراهيم زاده بعيد بود که دفاع تيمش اينقدر باز باشد و 4 گل بخورد و 4 گل هم نخورد. نفت تهران در اين ديدار خوب کار نکرد و نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نهايت شکست سنگيني خورد هرچند که چند گل ديگر هم بايد مي خورد که با خوش شانسي نخورد.

مربي سابق پرسپوليس اظهار داشت: حضور بگوويچ در پرسپوليس ريشه در گذشته دارد. وقني يحيي گل محمدي از پرسپوليس رفت، شاگرد بگوويچ در فولاد خوزستان شد و از آنجا به تيم ملي رفت. يحيي الان دارد از بگوويچ تشکر مي کند و قدرداني خودش را نشان مي دهد. عجيب است که بگوويچ 15 سال است در ايران کار مي کند و اين اواخر با سالي 50 تا 100 ميليون تومان هم کار مي کرد. مشخص است که او با هر ذلتي کار مي کند اما حضور او در پرسپوليس سرشکستگي براي مربيان ايراني بود که پرسپوليس اين همه مربي و پيشکسوت خوب دارد اما نتونستند يک نفر را در کادر فني خود بياورند و بگوويچ را آورده اند.

وي تصريح کرد: اينکه مي گويند بگوويچ را دلالان آوره اند را قبول ندارم. بگوويچ را خود يحيي آورده که قدرشناسي اش را ثابت کند. بگوويچ در گذشته خيلي سفارش يحيي را به بلاژوويچ در تيم ملي مي کرد اما بگوويچ به درد يحيي نمي خورد چون 15 سال است که در ايران کار مي کند و يکبار هم کلاس نرفته است اگر هم بگوويچ دلال دارد، دلالش خيلي قوي است که هنوز برايش تيم پيدا مي کند.

ابراهيمي در پايان گفت: پرسپوليس اگر بتواند ذوب آهن را در جام حذفي شکست دهد، مي تواند قهرمان شود. اگر با همين سبک بازي کنند، مي توانند ذوب آهن را شکست دهند و به فينال برسند و قهرمان شوند


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: