نورمحمدی: تعطیلی مسابقات به نفع ما است/مشکلم جدی نیست، بعد از چند روز برمی‌‌گردم

۲۵ فروردین ۱۳۹۲

نورمحمدی: تعطیلی مسابقات به نفع ما است/مشکلم جدی نیست، بعد از چند روز برمی‌‌گردم

خبرگزاری perspoli3tehran : مدافع پرسپولیس اعتقاد دارد تعطیلی مسابقات لیگ برتر به این تیم کمک می‌کند تا با تمام قوا به مصاف سپاهان در فینال جام حذفی برود. علیرضا نورمحمدی در مورد مشخص شدن وضعیت مصدومیتش اظهار داشت:‌

خوشبختانه مشکل خاصی نیست و پس از چند روز استراحت می‌توانم به تمرینات برگردم. MRI نشان داد که دچار یک کشیدگی خفیف عضلانی از ناحیه چهار سر ران شده‌ام و پس از چند روز استراحت می‌توانم به تمرینات برگردم.

وی درباره تعطیلی بازی‌های پرسپولیس تا ۱۰ اردیبهشت ماه عنوان کرد: این شرایطی است که لیگ دارد. تیم ما به خاطر بازی‌های فشرده‌ای که انجام داده خسته است و تمرکزش را روی فینال جام‌حذفی گذاشته تا قهرمان شود. با همین تیم خسته مقابل ذوب‌آهن بسیار خوب بازی کردیم و می‌توانستیم برنده بازی شویم اما انگیزه بالای ذوب‌آهن و یک لحظه غافلگیری باعث شد پیروزی را با مساوی عوض کنیم.

نورمحمدی با اشاره به تعطیلی لیگ و تاثیر این موضوع روی روند تیمی پرسپولیس تاکید کرد: این تعطیلات می‌تواند برای ما خوب باشد چون در این مدت بازیکنان مصدومان می‌توانند به شرایط بازی برسند تا با یک تیم کامل به مصاف سپاهان برویم. کریمی، حقیقی و ماهینی از بازیکنان تاثیرگذار ما هستند که حضورشان می‌تواند مقابل سپاهان بسیار موثر باشد.

وی در مورد پیشنهاد باشگاه سپاهان برای برگزاری فینال جام حذفی بعد از پایان لیگ تصریح کرد: هر تیمی پیشنهادی می‌دهد اما اعلام شده این بازی ۱۴ اردیبهشت است؛ ما بازیکن هستیم و باید تابع تصمیمات باشیم. هدف ما قهرمانی است و فرقی هم نمی‌کند بازی چه زمانی باشد.

مدافع پرسپولیس در ارتباط با اینکه شاید میزبان فینال با قرعه کشی مشخص شود، گفت: فکر نمی‌کنم قرعه کشی تصمیم درستی باشد، برگزاری بازی در یک زمین بی‌طرف بهترین تصمیم است.

نورمحمدی درباره پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ عنوان کرد: برنده بازی فردا استقلال و سپاهان قهرمان لیگ می‌شود.

 


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: