اخبار1391/10/21
تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, | 14:36 | نویسنده : popkids

 علي انصاريان مدافع سابق پرسپوليس در خصوص شرايط اين تيم به باشگاه خبرنگاران، گفت: صحبت ما هميشه اين است که نبايد عليه بزرگان پرسپوليس مصاحبه کنيم و در حال حاضر هم انتقاد از يحيي گل محمدي در اين شرايط اصلا درست نيست، من خودم به شخصه علاقه زيادي به يحيي دارم و با او دوست هستم و بهتر است که به اين مربي فرصت کافي دهيم تا با آرامش به کارش ادامه دهد.

وي در مورد حضور بگوويچ روي نيمکت سرخپوشان گفت : بگوويچ با نظر و سليقه سرمربي پرسپوليس به اين تيم آمده است و چون وينگو چند سال گذشته مربي بوده و شناخت کافي از اين تيم داشته دستيار گل محمدي شده است اما اي کاش در پرسپوليس از بزرگاني مثل محمد پنجعلي و درخشان استفاده مي شد که سابقه درخشاني در کارنامه خود دارند.

انصاريان خاطرنشان کرد: اگر 5 يا 6 مربي مثل قلعه نويي در فوتبال بود شرايط خيلي بهتري داشتيم و ليگ پيشرفت مي کرد.

مدافع سابق پرسپوليس تاکيد کرد: به نظرم کار آقاي پيوس و عبدي درست نبود که اين طوري عليه گل محمدي مصاحبه کنند.

وي با اشاره به اينکه ژوزه علت اصلي ناکامي پرسپوليس بوده يا نه ادامه داد: از روز اول گفتم مربي خارجي به درد نمي خورد و بي خودي سه ميليارد براي جذب وي هزينه شد


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: