ليست پرسپوليس فصل آينده بسته شد
تاريخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, | 1:2 | نویسنده : popkids
90: محمد رويانيان بعد از حضور يکسال و نيمه‌اش در فوتبال به اين نتيجه رسيده که براي بستن يک تيم پرقدرت و موفقيت در بازار نقل و انتقالات بايد پيش از پايان فصل اقدام کرده و ليست بازيکنان جديد را ببندد.

ليست پرسپوليس فصل آينده بسته شد
90: محمد رويانيان بعد از حضور يکسال و نيمه‌اش در فوتبال به اين نتيجه رسيده که براي بستن يک تيم پرقدرت و موفقيت در بازار نقل و انتقالات بايد پيش از پايان فصل اقدام کرده و ليست بازيکنان جديد را ببندد. به گونه‌اي که فصل قبل عمل کرد و در نهايت موفق شد يکي از پرستاره‌ترين تيم‌هاي فصول اخير را براي پرسپوليس جمع‌وجور کند. رويانيان به همين دليل اين فصل هم چنين رويه‌اي را در پيش گرفته و در فاصله 5 هفته باقيمانده تا پايان فصل، تصميم گرفته مذاکرات محرمانه‌اش را با ستاره‌هاي مورد نظر خود استارت بزند. او اگر چه چند وقتي مذاکرات خود را آغاز کرده اما استارت جدي در ابتداي سال جديد خواهد بود. از اين رو او چند روز قبل در جلسه‌اي محرمانه با گل‌محمدي ليست نفرات مورد نظرش را که با کمک مشاورانش گردآوري کرده، در اختيار گل‌محمدي گذاشت. جالب اين بود که گل‌محمدي با اکثر نفرات ليست رويانيان موافق بود و نظر مثبتش را در مورد آنها اعلام کرد. البته جز يکي، دو مورد که رويانيان نظر گل‌محمدي را پذيرفت تا اينگونه ليست پرسپوليس 92 و ليگ سيزدهم برتر بسته شود!

فتح‌‌اله‌زاده سوژه پرسپوليس شد
90: طبيعي است که اخبار 2 تيم بزرگ پايتخت براي تيم رقيب به يک سوژه ناب تبديل شود. موضوعي که همواره در بين 2 تيم وجود داشته است. جالب اينجاست که اکثر بازيکنان 2 تيم رابطه خوب و حسنه‌اي دارند و به همين خاطر از ريزترين اخبار تيم حريف آگاهند و با اطلاع از اين اخبار سعي در کوبيدن مدير يا مربي خود مي‌کنند.
آخرين سوژه پرسپوليسي‌ها به وعده پاداش 4 ميليوني فتح‌‌اله‌زاده مربوط مي‌شود. گويا مديرعامل آبي‌ها که اين روزها در مالزي به سر مي‌برد بعد از پيروزي تيمش مقابل تراکتورسازي به آنها پيغام مي‌دهد که پاداش 4 ميليوني را براي آنها در نظر گرفته و قرار است پرداخت کند. اين وعده سوژه 2 روز اخير سرخپوشان بود. به طوري که يکي از بازيکنان در اين خصوص خبر جالبي را به همبازيانش مي‌دهد:«استقلالي‌ها حسابي از فتح‌‌اله‌زاده شکارند و حسابي از او گلايه مي‌کنند. ديشب فلاني(بازيکن استقلال) زنگ زد و گفت کاش نصف توانايي رويانيان را حاجي ما داشت. حالا هم گفته مي‌خواهد 4 ميليون پاداش بدهد. بچه‌ها هم تا اين خبر را شنيدند در همان رختکن به فردي که اين پيغام را آورده بود پيغام داد که وام 4 ميليوني پيشکش همان پاداش‌هاي 400 هزار توماني ما را بده! »
اين بازيکن پرسپوليس اين جملات را مي‌گفت و بقيه بازيکنان ديگر نيز حرف‌هاي او را تاييد مي‌کردند چون خودشان از رفقاي خود در استقلال هم اين خبر را شنيده بودند.



http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: