هنوز مکان دیدار پرسپولیس-راهآهن مشخص نیست؟!
تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, | 18:22 | نویسنده : popkids
ديدار راه‌آهن - پرسپوليس در آزادي برگزار مي‌شود

 
*این خبر در روز 1391/12/15انتشار شده است*ساعت16:47*

ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و راه‌آهن در چارچوب هفته بيست‌ونهم ليگ برتر در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

دو تيم پرسپوليس و راه‌آهن در هفته بيست‌ونهم ليگ برتر به مصاف يکديگر مي‌روند. مسئولان راه‌آهن معتقد بودند که بايد از حق ميزباني خود استفاده کنند و بازي در اکباتان برگزار شود، حتي آنها اعلام کردند در صورتي که اين امر محقق نشود حاضر به رويارويي با پرسپوليس در آزادي نخواهند بود.

مسئولان سازمان ليگ با ميزباني راه‌آهن در اکباتان مخالفتي نکردند و اعلام کردند در صورتي که شوراي تامين با اين امر موافقت کند اين ديدار در اکباتان برگزار خواهد شد.

جلسه شوراي تامين عصر امروز برگزار شد و آنها امکانات ورزشگاه اکباتان را براي برگزاري اين بازي مناسب ندانستند و قرار شده بازي در آزادي انجام شود.

صفرعلي براتلو، معاون سياسي امنيتي استان تهران در اين زمينه به فارس گفت: قرار شده بازي در ورزشگاه آزادي برگزار شود و با انجام ديدار در اکباتان مخالفت صورت گرفت.

وي در مورد اينکه مسئولان راه‌آهن اعلام کرده‌اند مسائل امنيتي توهمي بيش نيست، افزود: مسائل امنيتي به کنار، اما ورزشگاه اکباتان از لحاظ پارکينگ، ظرفيت و حضور هواداران با مشکل روبرو است و نمي‌تواند در 2 بازي استقلال و پرسپوليس ميزباني کند.

تيم فوتبال راه‌آهن در چارچوب هفته بيست‌ونهم ليگ برتر روز يکشنبه 20 اسفندماه از ساعت 17:30 به مصاف پرسپوليس مي‌رود.
 

******************************************************************************

فقط در اکباتان با پرسپوليس بازي مي‌کنيم
 
*این خبر در روز 1391/12/15انتشار شده است*در ساعت18:30*
 
قائم مقام باشگاه راه‌آهن گفت: اين باشگاه همچنان روي موضع خود مبني بر ميزباني از پرسپوليس در ورزشگاه اکباتان ايستاده است.

به نقل از سايت فدراسيون راه‌آهن، کاظم اماني بعد از جلسه شوراي تامين که درباره بازي راه‌آهن و پرسپوليس در سازمان ليگ برگزار شد عنوان کرد: جلسه شوراي تامين در اين رابطه برگزار شده اما هنوز هيچ پاسخي به صورت رسمي به باشگاه راهآهن ابلاغ نشده است. ما اخبار پراکنده اي را به صورت شفاهي شنيده‌ايم اما در چنين مواقعي بايد ابلاغيه کتبي داده شود که فعلاً اين کار انجام نشده است.

اماني با اشاره به اظهار نظرهايي که از سوي مسئولين مختلف درباره مخالفت شوراي تامين با برگزاري بازي در اکباتان انجام شده گفت: من هم از طريق رسانه‌ها در جريان اين اظهارات قرار گرفته‌ام اما بايد بگويم باشگاه راه‌آهن همچنان روي موضع خود ايستاده است و فقط در ورزشگاه اکباتان با پرسپوليس بازي مي‌کند. ما عقيده داريم استفاده از امتياز ميزباني، حق قانوني ما است و چيزي فراتر از حق خود نمي‌خواهيم به همين دليل اصرار داريم بازي بايد در ورزشگاه اکباتان برگزار شود.
 

 


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: