واکنش رویانیان بعد از بازی
تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, | 18:56 | نویسنده : popkids

 محمد رويانيان پس از تساوي بدون گل استقلال و پرسپوليس اظهار داشت: من نمي‌خواستم مصاحبه کنم. در اين يکي، دو هفته نيز صحبتي نکردم اما اتفاقات بوجود آمده در دربي امروز و ناديده گرفته شدن دو پنالتي پرسپوليس باعث شد بگويم واقعا متاسفم که حق 30 ميليون هوادار به راحتي ناديده گرفته مي‌شود.


وي تصريح کرد: من ديگر به خيلي از مسائل اعتماد ندارم و کميته داوران بايد پاسخگو باشند. در بازي رفت و به گفته کارشناسان داوري، پنالتي مسلم روي بنگر را نگرفتند، پيراهن او پاره شد اما داور اعلام پنالتي نکرد. در اين بازي هم کارشناسان داوري روي ناديده گرفته شدن دو پنالتي پرسپوليس در گفتگو با رسانه‌ها مصاحبه کردند.

"چگونه مي‌شود که در دربي رفت و برگشت سه پنالتي پرسپوليس را نگيرند"؟ رويانيان با طرح اين سئوال تاکيد کرد: در دو، سه سال اخير و به گفته کارشناسان داوري، پنالتي روي غلامرضا رضايي ناديده گرفته شده است. گل سالم محمد نوري آفسايد اعلام شده و در دربي رفت امسال نيز پنالتي روي بنگر را نگرفتند. در بازي امروز هم کارشناسان اعلام کردند روي حقيقي و نوري خطاي پنالتي صورت گرفته است.

وي که با سايت باشگاه پرسپوليس صحبت کرده است، افزود: اين چه بلايي است که بر سر پرسپوليس مي‌آورند؟ بنده به عنوان مدير عامل باشگاه چه پاسخي بايد به 30 ميليون هوادار بدهم؟ براي آقايان متاسفم، من ديگر به خيلي از مسائل اعتماد ندارم. شما ببينيد امسال اشتباهات داوري عليه پرسپوليس کار را به کجا رسانده است. در همين هفت ديداري که يحيي گل محمدي سرمربي تيم بوده، اين پنجمين پنالتي است که به نفع پرسپوليس نمي‌گيرند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: زمان ژوزه هم از اين اتفاقات رخ مي‌داد. بخاطر دارم کارشناسان داوري گفته بودند سه پنالتي پرسپوليس در بازي با سايپا ناديده گرفته شده است. شما ببينيد که در فصل جاري اشتباهات داوري به نفع يک تيم خاص تا چه حد بوده و اشتباهات داوري به ضرر پرسپوليس تا چه اندازه. آن وقت خيلي چيزها دستگيرتان مي‌شود. در اين دو، سه سال و به ويژه در دو بازي رفت و برگشت پرسپوليس و استقلال در فصل جاري، مثل آب خوردن پرسپوليس را از پيروزي در دربي محروم کردند.

محمد رويانيان در ادامه گفت: آقايان! با پرسپوليس و هوادارانش چه مي‌کنيد؟ چرا بايد در دو دربي امسال پرسپوليس را از رسيدن به حقش محروم کنند؟ باز هم تاکيد مي‌کنم که کميته داوران بايد پاسخگوي 30 ميليون هوادار پرسپوليس باشد و اعتراف به اينکه پنالتي پرسپوليس گرفته نشده نيز دردي را دوا نمي‌کند.

 وي خاطرنشان کرد: اينها واقعيت‌هايي است که در دل تاريخ مي‌ماند و مردم قضاوت مي‌کنند که در دو، سه سال متوالي و بويژه در بازي‌هاي امسال اشتباهات داوري در دربي چگونه به ضرر پرسپوليس و به نفع تيم رقيب بوده است.

" از اينکه بازي بدون حاشيه و مشکل به پايان رسيد از هواداران پرسپوليس و مسئولان تامين امنيت و همچنين برگزاري بازي تشکر مي‌کنم". مديرعامل پرسپوليس با بيان اين مطلب گفت: با اين حال نسبت به کميته داوران اعتراض شديدي داريم که باز هم اشتباهات داوري نگذاشت بازيکنان پرسپوليس و همچنين هواداران به آنچه که شايستگي آن را دارند برسند. من به کادر فني و بازيکنان تيم خسته نباشيد مي‌گويم و معتقدم پرسپوليس برنده بازي بود اما داوري مثل بازي رفت، پرسپوليس را متوقف کرد.

وي در پايان تصريح کرد: طي دو، سه روز اخير و با توجه به اينکه گفته مي‌شد داور دربي همين داور است، خيلي‌ها به من گفتند، اعتراض کن اما بنده براي اينکه داور تحت فشار قرار نگيرد حرفي نزدم.

هفتاد و ششمين ديدار تيم‌هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس در هفته بيست و سوم دوازدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر در شرايطي عصر جمعه با تساوي به پايان رسيد که بازيکنان ميلياردي دو تيم نتوانستند يکصد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه و ميليون‌ها بيننده را راضي کنند.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: