نظر کارشناسان درباره دو صحنه مشکوک پنالتی
تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, | 18:52 | نویسنده : popkids

  نوذر رودنيل در گفت‌وگو با ايسنا، درباره حوادث نيمه اول به صورت کوتاه گفت: 5 خطاي مشابه دو خطايي که در محوطه جريمه استقلال صورت گرفت، در نيمه اول در بيرون از محوطه روي داد که داور آن‌ها را خطا گرفت، اما دو باري که در محوطه رخ داد، خطا نگرفت. معتقدم هر دو صحنه‌ي مشکوک در دقيقه 41 و 46 پنالتي بود.

جلال مرادي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره دو صحنه داوري مشکوک در نيمه نخست داربي استقلال و پرسپوليس اظهار کرد: فکر مي‌کنم در صحنه نخست که محمد نوري پس از برخورد با خسرو حيدري به زمين خورد، پنالتي اتفاق نيفتاد. برخورد آنها به صورت شانه به شانه بود و نمي‌توانست پنالتي باشد.

وي افزود: اما در صحنه دوم که در لحظات پاياني بازي رخ داد و رضا حقيقي بازيکن پرسپوليس در محوطه جريمه استقلال به زمين افتاد، معتقدم او تمارض نکرد. هرچند سرنگوني‌اش به خاطر خطاي بازيکن استقلال نبود و نمي‌توانست پنالتي باشد اما برخورد کوچکي ايجاد شد که او به زمين افتاد بنابراين به نظرم تمارض نکرد و مستحق دريافت کارت زرد نبود.

* هميراد در مورد اتفاقي كه در محوطه جريمه استقلال افتاد و منجر به زمين خوردن محمد نوري شد، خطا نبوده و محسن قهرماني در اين صحنه تصميم درستي گرفته است. هميراد مي‌گويد: «اصلا پنالتي نبود. محمد نوري و بازيكن استقلال در حركت عادي بودند و خطايي روي نوري انجام نشد. بنابراين اين صحنه نمي‌توانست پنالتي باشد و محسن قهرماني تصميم درستي گرفت.»
در اين مسابقه رضا حقيقي هافبك پرسپوليس هم از داور كارت زرد گرفت كه با اين كارت، سه اخطاره شد و بازي با فولاد را از دست داد.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: