فرانکو باره سی:امروز یک پرسپولیسی ام
تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, | 12:44 | نویسنده : popkids

 فرانکو باره سي که براي تماشاي داربي هفتادوشش به دعوت باشگاه پرسپوليس به ايران آمده است، صبح امروز (جمعه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که براي اولين بار به ايران آمدم و به اين خاطر از محمد رويانيان، مديرعامل باشگاه پرسپوليس تشکر مي‌کنم. از اين که براي تماشاي بزرگ‌ترين داربي ايران به تهران آمده‌ام و در زمان اقامتم مي‌توانم اين مسابقه را ببينم، هيجان‌زده هستم. چيزي که مي‌بينم، باورکردني نيست و فکر مي‌کنم هواداران ايراني دوست دارند، بهترين باشند.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اين که چه شناختي از فوتبال ايران دارد و فکر مي‌کند فوتبال ايران در چه جايگاهي قرار دارد، اظهار کرد: فوتبال ايران هنوز در حد بالايي نيست و هنوز دانش حرفه‌اي در آن ايجاد نشده است، اما مي‌تواند پيشرفت کند.

وي در پاسخ به اين سوال که چه بازيکناني از فوتبال ايران را مي‌شناسد، گفت: اخباري از مهدي مهدوي‌کيا و علي کريمي - که در اروپا بازي مي‌کردند - را از زمان‌هاي گذشته شنيده‌ام. رحمان رضايي هم سال‌ها در ايتاليا بازي کرد. علي دايي را هم به عنوان يکي از بازيکنان بزرگ ايراني در گذشته مي‌شناسم.

باره سي در پاسخ به اين پرسش که از ايران چه شناختي داشت و اکنون چه ديدگاهي نسبت به اين کشور پيدا کرده است، نيز به خبرنگاران گفت: در ايتاليا اخباري که از ايران به گوش‌مان مي‌رسد، تنها درباره مسايل سياسي است. ما ذهنيت متفاوتي داشتيم اما حالا که به اينجا آمده‌ام، شرايط را متفاوت مي‌بينم. الان مي‌بينم که مردم ايران آرام و ساکت زندگي مي‌کنند و اين کشور واقع زيباست.

کاپيتان اسبق تيم ملي ايتاليا در پاسخ به اين سوال که چه شناختي از کارلوس کي‌روش دارد و فکر مي‌کند او با تيم ملي ايران موفق شود، تصريح کرد: کي‌روش تجربه بين‌المللي زيادي در فوتبال دنيا دارد. از نظر شخصيتي او را نمي‌شناسم اما او يک مربي حرفه‌اي است. مي‌دانم دوست دارد هميشه بهتر کار کند. خيلي از شرايط تيم ملي ايران آگاهي ندارم اما هر مربي استراتژي خاص خود را دارد و بايد ديد که چه ابزاري در اختيار او قرار مي‌دهند تا موفق باشد. اميدوارم با تيم ملي ايران موفق شود.

خبرنگاري از باره سي پرسيد، کي‌روش سال‌ها به عنوان دستيار مربي موفق بوده، اما در سرمربيگري چندان توفيقاتي نداشته است. آيا اين حرف را قبول داريد، او هم پاسخ گفت: نمي‌توانم جملات بدي درباره کي‌روش به کار ببرم و اميدوارم با تيم ملي ايران موفق شود.

برخي از تماشاگران ايتاليايي در روز خداحافظي پائولو مالديني تابلوهايي در دست داشتند که روي آن نوشته شده بود، "کاپيتان فقط باره سي". مدافع سابق آتزوري درباره علت محبوبيش اظهار کرد: چيز خاصي درباره مالديني نمي‌توانم بگويم، جز اين که او بازيکن بزرگي است و سال‌ها براي تيم ميلان کار کرد. او بازيکن مطرح و دوست‌داشتني ميان هواداران فوتبال است. درباره محبوبيت نمي‌دانم چه چيزي بايد بگويم و صحبت خاصي ندارم.

به گفته باره سي هيجان ميان مردم پيش از داربي مهم‌تر از خود مسابقه است: هيجان داربي تهران را از زماني که به کشورتان آمدم و همه جا احساس مي‌کنم اما در داخل مسابقه هر تيمي با کيفيت بهتري بازي کند، برنده مي‌شود. خوشحالم که الان مي‌خواهم تفاوت بين دو تيم بزرگ ايران را ببينم و اين برايم مهم است.

کاپيتان اسبق ميلان در پاسخ به سوالي درباره شرايط اين تيم در اين فصل از مسابقات سري A گفت: يوونتوس دو سال است که تغييرات عظيمي را در خود به وجود آورده است و سال به سال مدرن‌تر مي‌شود، اما ميلان در اين فصل هفت بازيکن خودش را از دست داد و از حالا شروع به انجام يکسري تغييرات کرده است.

باره سي درباره شرايط تيم ملي ايتاليا نيز خاطر نشان کرد: در حال حاضر تيم ملي ايتاليا جوان است و با کيفيت خوبي کارش را ادامه مي‌دهد. فکر مي‌کنم که مي‌تواند يکي از تيم‌هاي حاضر در جام‌جهاني باشد و در آن مسابقات هم عملکرد خوبي را به نمايش بگذارد.

او در پايان در واکنش به اين که نتيجه‌ داربي امروز چه پيش‌بيني مي‌کند، گفت: به خاطر هواداران پرسپوليس اينجا هستم و اين هواداران را دوست دارم و بنابراين امروز يک پرسپوليسي هستم


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: