چند خبر از باشگاه پرسپولیس
تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 14:3 | نویسنده : popkids

  کار سخت چيذري

90: فرهاد چيذري اين روزها کار سختي پيش‌رو دارد. مربي بدنساز سرخپوشان که از نظر علم روانشناسي طبق استعلام سرخپوشان يکي از بهترين‌هاست، علاوه بر اين که بايد از نظر بدني بازيکنان اين تيم را آماده و سرحال نگه دارد، کار سختي نيز براي رساندن مهدي مهدوي‌کيا به فرم ايده‌آل بدني دارد. از اين روست که کيا طي چند روز اخير همواره در کنار چيذري بوده و زيرنظر او تمرينات هوازي و قدرتي را انجام مي‌دهد تا در صورت حضور در بازي بزرگ پايتخت مشکلي از اين لحاظ احساس نکند.

رفت و برگشت‌هاي بزيک
90: پرسپوليس 24 ساعت در کرج اردو زد و ادموند بزيک به عنوان آناليزور پرسپوليس چندين بار اتوبان تهران – کرج را طي کرد که در نوع خود جالب بود. بزيک که ميهمان برنامه زنده نود بود پس از پايان تمرين عصرگاهي روز دوشنبه پرسپوليس از کرج به تهران آمد تا خود را به اين برنامه برساند. ادو بعد از پايان برنامه که در اولين ساعات بامداد ديروز بود، به کرج برگشت تا اردوي تيمش را دنبال کند. آناليزور سرخپوشان بعد از استراحتي چند ساعته در جلسه آناليز شرکت کرد و بعد از پايان تمرين نيز به همراه کاروان پرسپوليس به تهران بازگشت. به هر حال رفت و برگشت‌اي ادو از تهران به کرج تنها طي 24 ساعت در نوع خود جالب بود.

اميدواري‌هاي فشنگچي براي داربي
90: اگر چه مارکو پروويچ و مهرداد پولادي به واسطه نمايش خوب و هارموني نسبي که در چند بازي به دست آورده‌اند خودشان را در انديشه‌هاي تاکتيکي گل‌محمدي به عنوان 2 بازيکن ثابت پرسپوليس در جناح چپ جا انداخته‌اند، اما اميرحسين فشنگچي هم بسيار اميدوار است بتواند خود را در ترکيب اصلي پرسپوليس جا بياندازد. او طي چند روز اخير و بخصوص در مدت زمان حضور سرخپوشان در کرج از هر طريقي سعي کرده تا آمار اين که در ترکيب اصلي هست يا نه را پيدا کند. در مجموع بسيار بعيد به نظر مي‌رسد که گل‌محمدي به رغم ارتباط بسيار صميمانه و دوستانه‌اي که با فشنگچي دارد او را به پولادي يا پروويچ ترجيح دهد اما بسيار محتمل است که به واسطه همين ارتباط او در نيم ساعت پاياني بازي به ميدان فراخوانده شود، اتفاقي که در تمام بازي‌هاي اخير پرسپوليس رخ داده و فشنگچي حتي به مدت 2 دقيقه هم که شده به عنوان بازيکن جانشين به ميدان رفته است.
ولادکو ثبت کرد
90: ولادکو گروزانسکي، هافبک مقدونيه‌اي که چند روز پيش براي حصور در تست‌هاي پزشکي پرسپوليس به تهران آمد بعدازظهر ديروز به همراه نماينده باشگاه در هيات فوتبال تهران حاضر شد و قرارداد رسمي خود را تا پايان فصل با پرسپوليس ثبت کرد. نکته جالب در اين ميان اين بود که ولادکو بدون حتي يک جلسه تمرين با پرسپوليس قرارداد رسمي امضا کرد و گل‌محمدي تنها براساس شناختي که از تماشاي فيلم‌هاي بازي او داشت، با اين هافبک مقدونيه‌اي قرارداد رسمي ثبت کرد. يادش به خير! همين چند ماه قبل بود که مانوئل ژوزه حتي براي بازيکني چون استفان آپيا هم شرط گذاشت تا در تست فني تيم شرکت کند، اما بازيکني چون گروزانسکي بدون حتي يک جلسه تمرين و بي آن که ديده شود، با پرسپوليس قرارداد رسمي امضا کرد!

جلسه آناليز ظهرگاهي
90: حدود ساعت 30/11 صبح ديروز بود که بازيکنان پرسپوليس به همراه اعضاي کادرفني در جلسه فني حاضر شدند تا با تماشاي فيلم بازي‌هاي قبلي استقلال، حريف ديرينه خود را آناليز کنند. گل‌محمدي به همراه دستيارانش نکات مختلف و نقاط قوت و ضعف آبي‌پوشان تهراني را در اين جلسه که حدود 40 دقيقه به طول انجاميد به بازيکنان پرسپوليس گوشزد کردند. گل‌محمدي در اين جلسه تاکيد داشت که عبور از 2 هافبک دفاعي و خط دفاعي 4 نفره استقلال اگر چه سخت است، اما نشدني نيست.

پرسپوليس بعد از تمرين برگشت
90: آخرين تمرين پرسپوليس در کرج حدود ساعت 3 بعدازظهر ديروز انجام شد و پس از اين تمرين کاروان پرسپوليس به تهران بازگشت. سرخپوشان که براي برگزاري اردويي 24 ساعته راهي کرج شده بودند، عصر ديروز و بلافاصله بعد از پايان تمرين به تهران بازگشتند. اردويي که از نگاه گل‌محمدي و دستيارانش بسيار مناسب و به قول خودشان «به درد بخور» بود.

سايت باشگاه پرسپوليس - با رسيدن ITC ولاتکو گروزدانوسکي، اين بازيکن مقدونيه‌اي مي‌تواند پرسپوليس را براي بازي با استقلال همراهي کند.

ولاتکو در سوپرليگ چين بازي مي‌کرد و پس از انجام مراحل قانوني به پرسپوليس پيوست.

با پيگيري‌هاي باشگاه پرسپوليس، ITC اين بازيکن از راه سيستم TMS فيفا صادر شد و اين بازيکن مشکلي براي همراهي سرخپوشان در ديدار با استقلال نخواهد داشت و در صورت صلاحديد کادر فني سرخپوشان برابر آبي‌پوشان به ميدان خواهد رفت.

جدال‌ سنگين نورمحمدي و بنگر
90: بي‌شک يکي از سنگين‌ترين و جدي‌ترين رقابت‌ها در بين بازيکنان هم پست در پرسپوليس بين رضا نورمحمدي و محسن بنگر شکل گرفته است. اين دو مدافع که با جدايي ژوزه و تغيير تاکتيک پرسپوليس با حضور گل‌محمدي از دفاع 3 نفره به دفاع 4 نفري خطي، بارها در ترکيب جابه‌جا شده و به تناوب در ترکيب به ميدان رفته‌اند. بعد از حضور2 هفته‌اي بنگر، نورمحمدي چند هفته‌اي جانشين او شد و عملکرد خوبي هم داشت اما در بازي آخر مقابل داماش گل‌محمدي به واسطه 2 کارته بودن نورمحمدي و احتمال محروميت از داربي، به بنگر فرصت داد تا زوج سيدجلال را در مرکز خط دفاعي تشکيل دهد. بنگر در اين مسابقه عملکرد خوبي را از خود ارائه داده، همين مسئله حالا دردسرهاي سرمربي جوان پرسپوليس را براي انتخاب ترکيب 2 نفره قلب دفاعي تيمش افزايش داده است. ضمن اين که در تمرينات چند روز اخير هم 2 مدافع بسيار آماده، سرحال و پرانگيزه حاضر شده و جدال سنگيني را براي حضور در ترکيب اصلي آغاز کرده‌اند. حال بايد منتظر بود و ديد در نهايت گل‌محمدي به حضور کداميک از اين 2 مدافع در ترکيب اصلي راي خواهد داد.

تغيير احتمالي محمل اردوي پرسپوليس
90: طبق برنامه‌هاي قبلي، سرخپوشان قصد داشتند اردوي پيش از داربي 76 را در هتل المپيک برگزار کنند اما اخبار دريافتي از باشگاه حاکي از آن است که احتمالا محل اردوي اين تيم تغيير خواهد کرد. البته هنوز باشگاه پرسپوليس به جمع‌بندي نهايي در اين خصوص نرسيده اما به احتمال زياد با صلاحديد گل‌محمدي کاروان پرسپوليس براي ديدار با استقلال در هتل اوين اردو خواهد زد.

بازگشت به درفشي‌فر
90: پرسپوليسي‌ها که به دليل بروز مشکلاتي در درفشي‌فر چند روزي در زمين خريد محل تمرين کرده و بعد از آن هم براي تشکيل اردويي 24 ساعته راهي کرج شده بودند، از امروز تمرينات خود را در درفشي‌فر برگزار خواهند کرد. گويا مشکلات قبلي زمين درفشي‌فر که باعث دوري چند روزه آنها از اين زمين شده بود رفع شده و سرخپوشان از امروز مي‌توانند تمرينات خود را در اين محل پيگيري کنند. 


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: