!!!!!!!!!قول نیلسون به طرفداران!!!!!!!!
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 13:40 | نویسنده : popkids

 کوريا نيلسون در آستانه دربي هفتاد و ششم در گفت‌وگويي اختصاصي با فارس شرکت کرد که مصاحبه آن را در زير مي‌خوانيد:

* ابتدا نظرت را درباره شرايط حال حاضر پرسپوليس بگو؟

خوشبختانه از آن شرايط بد و عجيب نيم‌فصل اول خارج شديم در نيم‌فصل دوم در ساختار دفاعي و هجومي تغييرات زيادي در پرسپوليس ديده شد و انگار اصلاً تيم ديگر شده‌ايم. من در همان نيم‌فصل اول بارها اعلام کرده‌ام که ما بازيکناني ملي‌پوش و بسيار خوب داريم اما متأسفانه دليلش را نمي‌دانستم که چرا به نتيجه دلخواه نمي‌رسيديم.

* اما حالا همه چيز تغيير کرده است؟

بله، در چند بازي گذشته بالاي 10 بار دروازه‌ حريفان را باز کرديم و به سختي دروازه‌ ما باز شده اين نشان مي دهد که من، بازيکنان مدافع تيم را شناخته‌ام و آنها هم من را مي‌شناسند. دوست ندارم به عقب برگردم و يک پله پايين‌تر بروم به همين دليل درباره گذشته از من سؤالي نکنيد.

* دربي هفتاد و ششم را چگونه مي‌بيني؟

اين بازي مثل دربي‌هاي همه جاي دنيا حساس است و من نظرم با بازي‌هاي ديگر مثل داماش، ملوان و تيم‌هاي ديگر خيلي فرق دارد اما فقط 3 امتياز دارد و اگر بخواهيم اين 3 امتياز حساس را بگيريم قطعاً بايد دو سه برابر تلاش کنيم چون حريف آبي‌پوش ما الان وضعيت خوبي دارد.

*مي‌دانيد هواداران پرسپوليس خيلي دوستت دارند.

بله، من هم آنها را دوست دارم. مطمئن باشيد فريادهاي نيلسون را در هر جاي ايران مي‌روم متوجه مي‌شوم و کمتر هم بعضي از کلمات ايراني را ياد گرفتم اما تشويق هواداران کار من را با وجودي که خيلي خوشحالم سخت‌تر مي‌کند. نتيجه کار و تلاشم را در ايران را مي بينم و بايد همين طور تا موقعي که با پرسپوليس قرارداد دارم کارم را ادامه دهم. من بايد پايم را روي زمين سفت و محکم فشار دهم و خيال نکنم که من را همه دوست دارند و کار برايم تمام شده است دوست ندارم خودم را بگيرم و به همين دليل بايد همين روند را ادامه بدهم که هميشه هواداران دوستم داشته باشند.

*از مهاجمان استقلال شناخت داري؟

بله، من يک بازي مقابل آنها بازي کردم و بازي‌هاي استقلال را چون در صدر جدول هستند از تلويزيون دنبال مي‌کنم.

*خبر داري مجيدي هم به استقلال بازگشته؟

بله، فرهاد مجيدي فوتباليستي است که با کلاس بازي مي‌کند و فوتبالش کيفيت بالايي دارد اما ما هم ستاره‌هايي داريم که در فوتبال ايران توپ مي‌زنند، در خط دفاع و خط حمله و هر کدام خطر خاص خودشان را دارند.

* قول مي‌دهي از استقلالي‌ها گل نخوري؟

سؤال جالبي است من قول مي‌دهم يکي از بهترين عملکردهايم را با تمام توانم مقابل استقلال به نمايش بگذارم و مثل هميشه سعي کنم دروازه من بسته باشد اين يعني اينکه من موفق بوده‌ام. هميشه دوست دارم در هر بازي وقتي در حال ترک زمين هستم توپ وارد دروازه‌ام نشده باشد که اميدوارم در بازي برابر استقلال هم اين اتفاق بيفتد چون دوست دارم پرسپوليس سربلند باشد.

*خيلي‌ها دوست دارند قراردادت را با پرسپوليس تمديد کني نظرت چيست؟

هواداران هميشه به من لطف دارند و من روزهاي خوبي را در ايران داشتم اما درباره تمديد قراردادم بايد بيشتر با باشگاه صحبت کنم ولي الان وقت اين حرف‌ها نيست چون ما بازي‌هاي ليگ برتر و مراحل حساس جام حذفي را داريم براي صحبت درباره تمديد قرارداد وقت هست اين موضوع بستگي به نظر باشگاه دارد و بايد ببينيم اصلاً من را مي‌خواهند يا خير.

* نتيجه دربي را پيش‌بيني مي‌کني؟

اين کار حرفه‌اي نيست که من بخواهم انجام بدهم اما انگيزه‌اي که در بچه‌ها مي‌بينم برد مي‌خواهند. من مطمئنم پرسپوليس يک روز متفاوت را خواهد داشت و فقط اميدوارم که کاپيتان کريمي و مهدوي‌کيا نيز روز جمعه براي ما به ميدان بيايند چون کارهاي کاپيتان کريمي در زمين بازي واقعاً عجيب و بسيار زيبا است و هنوز کيفيت بازي در فوتبال اروپا در پاهاي او ديده مي‌شود اگر با تمام قوا به مصاف استقلال برويم من به اين بازي اميدوارم اما بازهم مي‌گويم نتيجه اين دربي‌هاي حساس در روز بازي و زمان بازي مشخص مي‌شود و نمي‌شود از قبل آن را پيش‌بيني کرد اميدوارم يک دربي خوب با يک نتيجه خوب براي من باشد تا هواداران خوشحال و شاد شوند.
 


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: