اخبار روز دوشنبه 1391/11/2
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 13:20 | نویسنده : popkids

  محمود خوردبين? درگفت وگو با  ايرنا، گفت:زمان شهرآورد سال 52 ( شهرآورد 6 تايي ها) بازيکن پرسپوليس بودم اما در آن سال به دليل اينکه به همراه حسين کلاني سرباز بوديم مجبور شديم براي مسابقات ارتش هاي جهان به شيراز برويم.

وي افزود: کلاني توانست خود را به اين ديدار برساند اما به من اجازه ندادند و زماني که از نتيجه با خبر شدم هميشه حسرت حضور در آن مسابقه را خوردم.

پرگل ترين ديدار اين دو تيم شهرآورد 16 شهريور 1352 است که با نتيجه شش بر صفر به سود تيم پرسپوليس به پايان رسيد.

خوردبين گفت :هميشه اعتقاد دارم که در شهرآورد تيمي برنده مي شود که ازلحاظ روحي بالاتر باشد و خوشبختانه تيم ما توانسته در هفته هاي اخير وضعيت خوبي پيدا کند.

وي ادامه داد: پيش بيني اين بازي بسيار سخت است ولي اميدوارم پرسپوليس برنده اين بازي دشوار باشد واطمينان دارم اين برد مي تواند به پرسپوليس کمک زيادي کند.

*** شهرآورد ها با ساير ديدارها فرق دارد

خوردبين گفت:هميشه درفوتبال ما سعي داشته اند که شهرآورد را بي اهميت نشان دهند اما اين ديدار با ساير ديدارها تفاوت دارد و نمي توان آن را معمولي نشان داد.

وي در پاسخ به اين سئوال که آيا پيش از دربي ها مسئولان ورزش خواهان مساوي شدن اين بازي بودند، تصريح کرد: بارها در جلسات پيش از بازي به عنوان نماينده پرسپوليس شرکت کرده اما حتي يکبار هم از ما نخواستند که اين دربي را مساوي کنيم.

وي در خصوص صحبت هاي فتح اله زاده در شهرآوردي که پرسپوليس با 9 بازيکن مسابقه داد، گفت:هيچ يک از مباحثي که دراين رابطه مطرح شده صحت ندارد و ما حتي در آن بازي مي توانستيم برنده بازي باشيم.

مديرعامل استقلال چندي پيش ادعا کرد، درشهرآورد سال 78 که پرسپوليس 9 نفره شد به بازيکنان تيم او توصيه شده بود که حريف را 6 تايي نکنند.

سرپرست سابق تيم فوتبال پرسپوليس، اظهار داشت: کنترل نتيجه بازي به هيچ عنوان امکان پذير نيست و در آن بازي استقلالي ها تمام تلاش خود را براي موفقيت کردند.

*** آرزو مي کنم کريمي به شهرآورد 76 برسد

خوردبين در خصوص احتمال غيبت کريمي در ديدار شهرآورد، گفت: نرسيدن علي کريمي به شهرآورد براي پرسپوليس بسيار سخت خواهد بود و اميدوارم بازيکنان جايگزين جاي او را پر کنند.

وي خاطرنشان کرد: اميدوارم مهدي مهدوي کيا به اين بازي برسد زيرا اعتقاد دارم که در شهرآورد بايد بازيکنان با تجربه به ميدان بروند زيرا دربي جاي بازيکنان بزرگ است.

خوردبين با تمجيد از مهدوي کيا، اظهار داشت: مهدوي کيا آدم بسيار بزرگي است و متاسفانه در فوتبال ايران نمي خواهند بازيکنان با اخلاق را الگو قرار دهند.

وي افزود:همه در فوتبال ما فکر مي کنند که بازيکنان الگو درک ندارند اما به هيچ عنوان به اين شکل نيست. نداشتن حاشيه باعث شده الگويي چون وحيد هاشميان براي مربيگري به فوتبال آلمان برود. در فوتبال ايران به هرکسي که جنجالي تر باشد بيشتر توجه مي شود.

 

*** اگر ‍ژوزه بود اميدي به برد پرسپوليس نداشتم

خوردبين خاطرنشان کرد: اطمينان دارم اگر مانوئل ‍ژوزه سرمربي پرسپوليس بود تيم ما در اين ديدار حساس نتيجه نمي گرفت اما با حضور يحيي گل محمدي که خود شهرآورد را به خوبي به عنوان بازيکن لمس کرده است مي توانيم در اين ديدار نتيجه بگيريم.

 

*** گل هايم در شهرآورد هميشه جنجالي بود

مهاجم اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: سه گل در شهرآوردهايي که براي پرسپوليس بازي کردم به ثمر رسانده ام و 2 گل من بسيار جنجالي شد.

وي ادامه داد: گل هايم مشکوک به گل بود و زماني که داور آن را صحيح اعلام کرد اعتراض شديد استقلالي ها را به همراه داشت. گل هايم در دربي بهترين خاطرات من از بازي هاي مقابل استقلال است.

خوردبين خاطرنشان کرد: زماني که در دربي گلزني مي کنيم در ميان هواداران جايگاه بسيار خاصي پيدا خواهيم کرد و فکر مي کنم بازيکنان مانند زايد با گلزني در اين ديدار راه صد ساله را يک شبه طي کردند.

 

*** باخت ها بدترين خاطره من هستند

خوردبين در خصوص بدترين خاطرات خود از دربي، گفت: باخت هاي ما بدترين خاطره من از دربي بودند و به خصوص در يک بازي که با نتيجه سه بر صفر شکست خورديم.

وي افزود: در اين ديدار يک گل صدرصد را نتوانستم به ثمر برسانيم و آنقدر بعد از آن صحنه ناراحت بودم که نزديک بود در پايان بازي سکته کنم.

 

*** تعصب بازيکنان باعث جذاب شدن شهرآوردها بود

خوردبين در پاسخ به اين سئوال که چرا شهرآوردهاي قديمي جذاب تر بود، خاطرنشان کرد: تعصب بازيکنان باعث شده بود اين بازي ها زيبا شود و در آن زمان اگر 2 ميليارد هم به من مي دادند حاضر نبودم پيراهن استقلال را به تن کنم.

 

*** از بازيکنان پرسپوليس مي خواهم از جان مايه بگذارند

خوردبين گفت: از بازيکنان پرسپوليس مي خواهم براي موفقيت تيم محبوب مان از جان مايه بگذارند.

وي در خصوص نقاط قوت پرسپوليس در ديدار شهرآورد ، اظهار داشت: خط حمله ما نقطه قوت پرسپوليس است و مي دانم نقطه قوت ما باعث پيروزي پرسپوليس مي شود.

خوردبين اعلام کرد که حاظر نيست نقطه ضعف پرسپوليس را اعلام کند.

 

*** استقلال را با گل نوري شکست مي دهيم

سرپرست سابق پرسپوليس، گفت: اطمينان دارم اين بازي را با اختلاف يک گل و آن هم با گل ?محمد نوري? شکست مي دهيم. اميدوارم بازيکن مورد علاقه من در اين شهرآورد گلزني کند و مي دانم نوري با توانمندي هاي زياد خود اين کار را انجام مي دهد.

خوردبين با انتقاد از ‍ژوزه، اظهار داشت: همان زماني که اين مربي نوري را از زمين بيرون گذاشت اعلام کردم که ژوزه چيزي از مربيگري نمي داند.

ديدار تيم هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس در هفته بيست و سوم ليگ برتر باشگاه هاي ايران ساعت 15 روز جمعه ششم بهمن در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: