اخبار1391/10/27
تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 15:54 | نویسنده : popkids

 انصاري فرد: در مورد دربي حرف نمي زنم

کريم انصاري فرد با موقعيت هايي که در بازي با صبا از دست داد ، دوباره زير فشار انتقادات قرار گرفته است.

حملات پرسپوليس در بازي با صباي قم نشان مي داد که يک پيروزي ديگر در انتظار سرخپوشان است ولي در نهايت اين اتفاق نيفتاد و پرسپوليس با تساوي قم را ترک کرد. شاگردان يحيي گل محمدي در اين بازي چند فرصت مسلم گلزني را توسط غلامرضا رضايي و همچنين کريم انصاري فرد از دست دادند. شايد جدي ترين موقعيت پرسپوليس لحظه اي بود که رضايي با يک پاس عرضي توپ را به انصاري فرد داد ولي در عين ناباوري همگان اين موقعيت تبديل به گل نشد و توپ به پشت پاي انصاري فرد برخورد کرد. مهاجم پرسپوليس در مورد ديدار مقابل صبا و مسائل مختلف ديگر به سوالات خبر آنلاين پاسخ مي دهد.

چرا نتوانستيد صبا را شکست بدهيد؟

ما بازي خوبي انجام داديم و فکر مي کنم کاملا از صبا برتر بوديم. همه ديدند چطور بازي کرديم ولي متاسفانه بدشانسي آورديم. از طرفي شرايط زمين مسابقه اصلا خوب نبود و اين براي تيم ما که روي زمين بازي مي کند چندان خوشايند نيست. اگر زمين هموار بود خيلي راحت تر مي توانستيم بازي کنيم ولي با وجود اين مشکل سراسر تهاجمي بازي کرديم و مستحق برد بوديم.

درمورد صحنه اي که يک موقعيت صددرصد را از دست دادي صحبت مي کني؟

شما برويد دوباره فيلم اين بازي را ببينيد. اگر توپ روي پاي من مي آمد اصلا امکان نداشت که آن موقعيت را از دست بدهم ولي توپ به يکباره پريد و به پشت پاي من خورد من اصلا انتظار نداشتم توپ به يکباره تغيير مسير بدهد ولي متاسفانه اين اتفاق افتاد.

مثل اين که در اين دو بازي حسابي بدشانسي آوردي؟

به هر حال قسمت بود که گل نزنم ولي اصلا ناراحت نيستم. مهم اين است که تمام تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس انجام دادم و در بازي با نفت هم روي دو سه گل تاثير مثبت داشتم. در ضمن بازي هاي آينده هم فرصت دارم تا دوباره براي پرسپوليس گلزني کنم تا هواداران اين تيم خوشحالي کنند.گاهي اوقات روزي يک مهاجم اين است که گل نزند و گاهي اوقات هم برعکس مي شود.

فکر نمي کني طلسم شده اي؟

من مقابل فجرسپاسي گل زدم و بعد از آن 2 بازي انجام داديم که خيلي تلاش کردم ولي متاسفانه گل نزدم. با اين حال بايد بگويم که هميشه انگيزه دارم و مطمئن باشيد در بازي هاي آينده دوباره گل مي زنم تا هواداران را خوشحال کنم.

قبول داري جايگاه دوازدهمي براي پرسپوليس خيلي بد است؟

مطمئن باشيد از اين شرايط خارج خواهيم شد. ما يک بازي عقب افتاده هم داريم که اگر 3 امتياز را بگيريم وضعيت بهتر مي شود. در ضمن شرايط تيم ما تغيير کرده و مي توانيم در بازي هاي آينده امتيازهاي زياد کسب کنيم.

شرايط پرسپوليس را در جام حذفي چطور ارزيابي مي کني؟

به هر حال هواداران ما اين فصل از پرسپوليس قهرماني مي خواهند. در ليگ برتر شرايط سختي داريم ولي در جام حذفي مي توانيم قهرمان شويم. البته بازي ما با ذوب آهن در نيمه نهايي سخت و حساس است چون آنها پيشرفت کرده اند. با اين حال ما تلاش مي کنيم تا به فينال برويم و قهرماني در جام حذفي يک هديه ناقابل براي هواداران است که در اين فصل خيلي ما را شرمنده کردند.

در مورد بازي با استقلال چه صحبتي داري؟

هنوز بازي با داماش مانده و زود است در مورد دربي حرف بزنيم.

دوست داري پرسپوليس و استقلال در فينال جام حذفي با يکديگر روبرو شوند؟

از حالا نبايد به فينال فکر کرد.ما بايد اول ذوب آهن را ببريم که تيم ضعيفي نيست و شرايط آنها نسبت به نيم فصل اول خيلي فرق کرده است.اگر به فينال رفتيم خوشحال مي شويم با استقلال روبرو شويم تا همه يک فوتبال حساس و زيبا را ببينند.اين فينال مي تواند يک بازي هيجان انگيز باشد



http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: