اخبار1391/10/27
تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 15:48 | نویسنده : popkids

 بي‌ثباتي مديريتي به پرسپوليس ضربه زده است

 

همايون بهزادي مي‌گويد بي‌ثباتي در مديريت باشگاه پرسپوليس در چند سال گذشته لطماتي به اين باشگاه وارد کرده است.

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگو با ايسنا درباره احتمال رفتن محمد رويانيان از اين باشگاه پس از استعفاي اخيرش اظهار کرد: به طور کلي چيزي که بايد بگويم اين است که پرسپوليس در همه اين سالها از تغيير مديريت و بي ثباتي در اين بخش لطمه زيادي خورده است. مثلا يک مدير شش ماه تا يک سال کار مي‌کند و در نهايت کنار گذاشته مي‌شود يا مشکلاتي پيش مي‌آيد که خودش مجبور به رفتن مي‌شود.

بهزادي افزود: اين موضوع باعث به وجود آمدن بسياري از مشکلات در پرسپوليس بوده است. زماني که مديرعامل جديد روي کار مي‌آيد تا مي‌خواهد با شرايط باشگاه آشنا شود و کارش را به درآمدزايي برساند بايد برود. شما مي‌توانيد اين موضوع را در چند سال گذشته بررسي کنيد که باشگاه پرسپوليس چند مدير به خودش ديده است.

بازيکن سالهاي دور پرسپوليس با اشاره به اينکه در ايران هم باشگاه‌هايي بوده‌اند که با ثبات مديريت به پيشرفت رسيده‌اند، گفت: من براي شما آلمان را مثال مي‌زنم. باشگاه‌هاي اين کشور کمترين تغييرات مديريتي را تجربه کرده‌اند و به همين خاطر هميشه در سطح بالايي از پيشرفت بوده‌اند که اين موضوع را ما براي بعضي از تيمهاي ايراني هم شاهد بوده‌ايم. رفتن رويانيان قطعا به ضرر پرسپوليس است.

بهزادي ادامه داد: در اين سي، چهل سالي که عمر من در پرسپوليس گذشته است، هيچ وقت نشده که در بدترين شرايط اين تيم انتقاد کنم يا بخواهم با حرف‌هايم وضعيت را بدتر کنم. هميشه سعي کرده‌ام حمايت کرده و ديگران را هم دعوت به حمايت و ايجاد آرامش براي تيم کنم چرا که پرسپوليس را مثل فرزند خودمان دوست داريم و مي‌دانيم که چه تعداد هوادارا با موفقيت اين تيم خوشحال مي‌شوند.

پيشکسوت پرسپوليس در پايان تاکيد کرد: انصافا رويانيان در پرسپوليس خوب کار کرده و پول خوبي به باشگاه آورده است. برنامه‌ريزي خوبي هم براي توسعه باشگاه پياده کرده که اميدوارم با ثبات مديريتي در باشگاه بتوانيم شاهد به ثمر نشستن اين برنامه‌ها باشيم.



http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: