اخبار1391/10/26
تاريخ : سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, | 14:0 | نویسنده : popkids

 محمد رويانيان امروز در گفت‌وگو با ايسنا از استعفايش از مديرعاملي پرسپوليس خبر داده است؛ استعفايي که چند روز پس از ديدارش با محمد عباسي وزير ورزش و پس از مدت‌ها گمانه‌زني رسانه‌اي شده است.

با اين حال برخي منابع نزديک به پرسپوليس، از مخالفت وزارت ورزش با استعفاي رويانيان خبر مي‌دهند اما در اين بين منابع رسمي در وزارت ورزش و جوانان تا به حال درباره استعفاي محمد رويانيان اظهارنظر رسمي انجام نداده‌اند و همين بر ابهام‌ها درباره تصميم سران ورزش درباره باشگاه پرسپوليس افزوده است.

اين استعفا در شرايطي مطرح شده که روز گذشته رويانيان از برنامه‌هاي ميان مدت و بلندمدتش در پرسپوليس خبر داده بود که همين مسئله از حضور طولاني مدتش در پرسپوليس حکايت داشت. البته در اين بين يک احتمال ديگر هم وجود دارد و آن هم اينکه در صورت موافقت وزارت ورزش و جوانان با اين استعفا، او همچنان به عنوان عضو هيات مديره باشگاه به کارش ادامه بدهد و پاسخگوي تعهدات مالي فراواني باشد که به دليل کارهاي انجام گرفته در باشگاه ايجاد کرده است.

با اين حال بايد منتظر ماند و ديد که آيا رويانيان از مدير عاملي پرسپوليس کنار خواهد رفت يا مانند آخر و عاقبت استعفاي گذشته‌اش در سمتش باقي مي‌ماند و به کارش ادامه مي‌دهد.
 


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: