اخبار1391/10/26
تاريخ : سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, | 13:31 | نویسنده : popkids

 

در شرايطي دو تيم استقلال و پرسپوليس در هفته بيست و سوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران به مصاف هم خواهند رفت که تعدادي از بازيکنان اين دو تيم در آستانه محروميت از دربي قرار دارند.

پرسپوليسي‌ها که بايد پيش از داربي به مصاف داماش گيلان بروند، چند بازيکن دو کارته به نام‌هاي رضا حقيقي، محمد نوري، سيد جلال حسيني، غلامرضا رضايي و عليرضا نورمحمدي را در تيم خود مي‌بيند. در اين بين نفراتي هستند که در چند بازي اخير پرسپوليس به صورت فيکس بازي کرده‌اند که حضور آنها در ديدار مقابل نماينده گيلان هم محتمل به نظر مي‌رسد. همين موضوع کار را براي يحيي گل‌محمدي در ديدار مقابل داماش دشوار خواهد کرد.

در تيم استقلال هم که پيش از دربي بايد در انزلي به مصاف ملوان برود، اميرحسين صادقي، خسرو حيدري و عباس محمدرضايي بازيکنان دو اخطاره هستند که احتمال دارد دربي را از دست بدهند. البته جواد نکونام شب گذشته در ديدار مقابل مس با دريافت کارت زرد، سه اخطاره شد و بازي بعدي را از دست داد تا مشکلي براي حضور در دربي نداشته باشد.

پرسپوليس روز جمعه و از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادي به مصاف داماش خواهد رفت و استقلال هم شنبه هفته آينده در انزلي ميهمان شاگردان احمدزاده خواهد بود.

دربي 76 سرخابي ها هم جمعه هفته آينده (6 بهمن) در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: